محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

برگزاری جلسه کمیته کنترل عفونت در مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

جلسه كميته كنترل عفونت و واستوارت شيپ مصرف منطقي آنتي بيوتيك و همچنين جلسه كميته فرآوري مجدد وسايل تجهيزات پزشكي در مرکز آموزشی درمانی ضیائیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، جلسه كميته كنترل عفونت و واستوارت شيپ مصرف منطقي آنتي بيوتيك و همچنين جلسه كميته فرآوري مجدد وسايل تجهيزات پزشكي روز سه شنبه 9 مرداد 97 در سالن کنفرانس بيمارستان برگزار شد.
در اين نشست که با حضور اعضای تشکیل دهنده این کمیته برگزار شد؛ گزارشی از آمار و شاخص هاي كنترل عفونت توسط اميني دبیر کمیته ارائه شد که طبق آماربه دست آمده مشخص شد مصرف آنتي بيوتيك در ارديبهشت وخرداد در مقايسه با ماه هاي قبل منطقي تر بوده و اين ميزان كاهش يافته است. در ادامه در خصوص ارتقاء گزارش دهي عفونت ها و مواجهات شغلي راهكارهايي بيان شد که اعضا پس از گفتگو با یکدیگر در این زمینه تصمیماتی را اتخاذ کردند.
در پایان این جلسه در خصوص فرآوری تجهیزات پزشکی صحبت شد و بعد از تبادل نظر بین اعضا، مصوب شد ليست اقلام و وسايلي كه قابليت استريل مجدد را دارند با هماهنگی مسئول تجهیزات پزشکی و سرپرستار CSR استیرلازسیون روی این وسایل انجام شود.
خبر و عکس: مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی