محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

برگزاری سمپوزیوم حریم شخصی و رازداری در مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

سمپوزیوم حریم شخصی و رازداری در مرکز آموزشی درمانی ضیائیان برگزار شد.

مرکز آموزشی درمانی ضیائیان در راستای اعتلای اخلاق پزشکی در بین جامعه پزشکی و پیراپزشکی سلسله کارگاه های آموزشی CPC های اخلاق پزشکی را به صورت ماهانه برای اعضای هیئت علمی، فراگیران و پرستاران بخش های آموزشی بیمارستان برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، در همین راستا روز پنجشنبه ۲۸ تیرماه ۹۷ سمپوزیوم حریم شخصی و رازداری با همکاری کمیته اخلاق دانشگاه در سالن آمفی تئاتر مرکز برگزار شد.
 در این جلسه آموزشی ابتدا پس از معرفی و بیان اهداف آموزشی توسط دکتر عفت پناه رئیس بیمارستان، شرکت کنندگان در چهار گروه تقسیم شده و هر گروه موارد اخلاق پزشکی را به صورت بارش افکار مورد تحلیل و بررسی قرار داده و به سوالات اخلاق به صورت گروهی پاسخ دادند. در ادامه سرگروه هر تیم، پاسخ ها را به حاضرین بیان نموده و پاسخ های گروه مورد ارزیابی مدرسین قرار گرفت و تکمیل شد.
در ادامه کار گروهی دکتر جودکی، دکتر رشید پور و دکتر شریفی عضو اعضای کمیته اخلاق پزشکی مباحث آموزشی خود را با عناوین (ملاحظات اخلاقی رازداری، حریم خصوصی در ارائه خدمات بالینی و آموزشی و پژوهش پزشکی) برای حاضرین ارائه نمودند و در پایان به جمع‌بندی مطالب پرداختند.
توضیح اینکه سمپوزیوم برگزار شده دارای امتیاز بازآموزی جهت شرکت کنندگان بود.
خبر و عکس: مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی