محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

برگزاری کارگاه آموزش مدیریت پرستاری در مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

عابدی مدیرپرستاری در این سخنرانی به بیان روش‌های استاندارد محاسبه نیروی انسانی به روش work load پرداخت.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، کارگاه آموزش مدیریت پرستاری در روزهای هفتم و هشتم مهرماه ۹۷ با حضور سرپرستاران و سوپروایزران در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان برگزار شد.
در همین راستا عابدی مدیر پرستاری (مترون) بیمارستان در خصوص اصول مدیریت انسانی و ارزشیابی کارکنان سخنرانی کرد.
عابدی در این سخنرانی به بیان روش‌های استاندارد محاسبه نیروی انسانی به روش load work (محاسبه نیروی انسانی بر اساس حجم کار) پرداخت و در خصوص نیروهای حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای در هر بخش مطالبی را عنوان کرد. ایشان در مبحث ارزشیابی کارکنان به انواع روش‌های ارزشیابی و مراحل مختلف ارزشیابی اشاره کرد و به تشریح ارزیابی عملکرد کارکنان در پایان هرسال پرداخت.
در ادامه فتح‌آبادی کارشناس ارشد آموزش پرستاری به توضیح مباحث مربوط به مدیریت و رهبری، مدیریت استراتژیک، انگیزش کارکنان و الگوهای مدیریتی مختلف پرداخت و از مزایا و معایب هر الگو و چگونگی استفاده مدیران از الگوها سخن گفت.
وی ضمن بیان ضرورت تدوین برنامه‌های استراتژیک در سازمان به نحوه تدوین برنامه‌های استراتژیک اشاره کرد و از اهداف عینی و برنامه‌های عملیاتی برای حاضرین سخنرانی کرد.
عوامل انگیزشی و عوامل کاهش انگیزه در کارکنان ازجمله مواردی بود که در این کارگاه مطرح و تئوری‌های انگیزشی موردبحث قرار گرفت.
در ادامه مؤمنی سوپروایزر آموزش به بیمار در خصوص اصول ارتباط سخن گفت و از عوامل و موانع ارتباط برای حاضرین صحبت کرد.
در پایان این کارگاه شفیعی سوپروایزر بالینی مدیریت زمان را تشریح کرد و روش‌های مدیریت زمان را برای حاضرین موردبحث قرارداد.
خبرو عکس: مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی