محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

برگزاری کارگاه مدیریت بحران و آتش نشانی در مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

کارگاه مدیریت بحران و آتش‌نشانی باهدف ارتقاء سطح دانش کارکنان در مواقع مواجهه با بحران در مرکز آموزشی درمانی ضیائیان برگزار شد.

به همت واحد آموزش غیر بالین طبق بررسی‌های صورت گرفته و پس از نیازسنجی آموزشی و اولویت‌بندی آن،کلاس مدیریت بحران و آتش‌نشانی باهدف ارتقاء سطح دانش کارکنان در مواقع مواجهه با بحران روزهای چهارم و پنجم اسفندماه در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان برگزار شد.
سعیدی مسئول بحران بیمارستان در این آموزش در خصوص اهمیت برنامه‌ها و ایمنی بیمارستان صحبت کرد و به معرفی کتاب  EOP پرداخت.
وی در ادامه در خصوص چرخه مدیریت بحران و اقدامات انجام‌شده در هر مرحله و آشنایی با چارت سازمانی فرماندهی حوادث در بیمارستان صحبت کرد.
آشنایی با نحوه هشدار اولیه، تائید خبر و فراخوان کارکنان، آشنایی با نحوه ارزیابی ایمنی بیمارستان، آشنایی با انواع تمرینات دورمیزی، عملیاتی و گفتگو محور ازجمله مواردی بود که سعیدی مسئول بحران بیمارستان در خصوص آن صحبت کرد و آموزش‌های لازم را در این زمینه به کارکنان ارائه داد.
در  ادامه علی طوسی مسئول آتش‌نشانی مرکز توضیحاتی را در خصوص حریق، مفهوم حریق، مثلث حریق و سیستم‌های شناسایی حریق در زمان روبرویی با این پدیده برای کارکنان ارائه داد و با نمایش اسلایدهای آموزشی به نوع حریق، چگونگی استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی، فرایند عملیات اطفاء حریق در بیمارستان و وظایف کارکنان در زمان مواجهه با حریق اشاره کرد.
 توضیح اینکه در پایان این کلاس از همه کارکنان آموزش‌دیده آزمون گرفته شد و کلاس مورد ارزیابی قرار گرفت.
خبروعکس:مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی