محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان ضیائیان اردوی کوهنوردی (طبیعت گردی) برگزار کرد

هم‌زمان با روزهای پایانی هفته سلامت، اردوی کوهنوردی (طبیعت گردی) به مقصد گلابدره برپا شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان هم‌زمان با روزهای پایانی  هفته سلامت، بیمارستان ضیائیان تور گردشگری و طبیعت‌گردی یک‌روزه به مقصد گلاب دره را برپا کرد.
این اردو روز 6 اردیبهشت ۹۸ و با حضور ۲۵ تن از کارکنان بیمارستان برگزار شد و در آن افراد  پس از صرف صبحانه به پیاده‌روی و طبیعت‌گردی در گلاب دره پرداختند.
توضیح اینکه این تور طبق جدول برنامه‌ریزی‌شده در جلسات مدیریتی بیمارستان، توسط واحد آموزش سلامت و به سرپرستی محمد رزاقی مسئول امور رفاهی بیمارستان برگزار شد.

گلاب‌دره یکی از ییلاق‌های خوش آب و هوای شمال شرقی شهر تهران است. گلاب‌دره نام دره و محله‌ای در کناره آن است که به همین نام خوانده می‌شود. این دره از طرف غرب به امام‌زاده قاسم و از طرف شرق به دربند مجاور است.
گلابدره از محله‌های قدیمی در شهرستان شمیرانات است كه در زمان‌های قدیم با محلـه امـام‌زاده قاسم به صورت یك محله بوده‌اند.
محدوده جغرافیایی این محله در زمان قدیم از سمت شمال به دامنه‌هـا و مراتع تابستانی رشته كوه البرز، از سمت جنوب به جاده تجریش و دزاشیب، از سمت شرق به دره جی و از سمت غرب به رودخانه گلابدره را محدود می‌شد. ده گلابدره- امامزاده قاسم بر فراز بلندی مشرف بر قریه ییلاقی شکل گرفته اسـت.
خبروعکس: مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی