محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

در مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

به مناسبت هفته ملی سلامت جلسه هم اندیشی برگزار شد

با حضور رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 17 و با هدف آگاه سازی، اطلاع رسانی و پیشگیری به مناسبت هفته ملی سلامت، جلسه هم اندیشی در مرکز آموزشی درمانی ضیائیان برگزارشد.

به گزارش لیلا مومنی سوپروایزر آموزش سلامت بیمارستان ضیائیان و به مناسبت هفته ملی سلامت که با شعار زندگی سالم با نشاط و امید در سال 96 نامگذاری شده است، جلسه مشارکتی با حضور یوسف واحدی رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه 17 و کارگروهی با اعضای داوود پناهی مدیر، دکتر مخترع مشاوره مدیر، رقیه عابدی مترون و لیلا مومنی سوپرواریز آموزش سلامت بیمارستان در روز یکشنبه، 20 فروردین 96 در سالن اجتماعات اداری مرکزآموزشی درمانی ضیائیان برگزارشد.
در این نشست در خصوص اجرای برنامه های مشترک به مناسبت هفته ملی سلامت به بحث و تبادل پرداخته شد. اهم مباحث جمع بندی شده این کارگروه شامل حضور پزشک عمومی و جمعی از متخصص های رشته های مختلف از بیمارستان ضیائیان در غرفه ویزیت عمومی و تخصصی در دهکده سلامت منطقه 17، اهدا 100 کتاب راهنمای خود مراقبتی خانواده ازسوی اداره سلامت شهرداری به منظور استفاده در کتابخانه موجود دربخش ها، چاپ بنرهای روزهاي هفته ملی سلامت 96 و ارایه خدمات غربالگری و پیشگیری از بیماری در کودکان کار عنوان شد.

تهیه کننده: