محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

به مناسبت یوم‌الله دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه (س) در مراسمی از بسیجیان بیمارستان ضیائیان تجلیل شد

سردار سید محمود حسینی معاون قرارگاه پدافند زیستی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در سخنرانی خود گفت: قبل از انقلاب ایران یک کشور کاملاً وابسته به غرب بود که مردم ما با توکل به خداوند و تبعیت از رهبری، چه در آن زمان و چه در زمان حال باعث شدند که انقلاب ایران در آن زمان پیروز و امروزه به کشوری تبدیل شود که باوجود تمام تحریم‌ها، فشارها و فتنه‌گری‌ها در تمام عرصه‌ها بدرخشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، به مناسبت یوم‌الله دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه (س) روز سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۹۹ مراسمی در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان با حضور سردار سید محمود حسینی معاون قرارگاه پدافند زیستی سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، دکتر سعید ناطقی جانشین بسیج جامعه پزشکی، دکتر کامبیز مرادزاده مدیر، دکتر علی‌اشرف اقبالی معاون درمان، تهمینه ناجی مدیر پرستاری، دکتر سعید رضا جمالی فرمانده بسیج بیمارستان، سایر مسئولان، اعضای بسیج بیمارستان و بسیج جامعه پزشکی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم فرمانده بسیج بیمارستان ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و خیرمقدم به میهمانان گزارشی از فعالیت‌های بسیج در سال‌های اخیر ارائه کرد.
در ادامه کلیپی از فعالیت‌های بسیج در زمان وقوع سیل و زلزله در استان لرستان و امدادرسانی به این مناطق و همچنین تهیه و توزیع لوازم مصرفی و ویزیت رایگان در مناطق محروم سیستان و بلوچستان و کوره پزخانه های خاورشهر تهران به نمایش درآمد. 
 سردار حسینی در سخنرانی خود ضمن تبریک دهه فجر و قدردانی از پرستاران و کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا از اقدامات انجام‌شده توسط سپاه پاسداران در خصوص مقابله باهمه گیری این ویروس صحبت کرد.
وی در ادامه به پیشرفت‌های چشمگیر انقلاب اسلامی از سال ۱۳۵۷ تا به امروز اشاره کرد  و گفت: امروز که ما ۴۲ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم ایران سربلند و بااقتدار ایستاده است.
قبل از انقلاب، ایران یک کشور کاملاً وابسته به غرب بود که مردم ما با توکل به خداوند متعال و تبعیت از رهبری،  چه در آن زمان و چه در زمان حال باعث شدند که انقلاب ایران در آن زمان پیروز و امروزه به کشوری تبدیل شود که باوجود تمام تحریم‌ها، فشارها و فتنه‌گری‌ها در تمام عرصه‌ها بدرخشد.
سردار حسینی در ادامه سخنان خود گفت: تمام این موفقیت‌ها به دست نیامده مگر با تلاش این ملت فداکار و البته تبعیت از رهبری و امروز ایران به سمتی پیش می‌رود که مسیر آبادانی است،  لذا ما از این بابت شکرگزار خداوند هستیم و البته هوشیار.
وی در قسمت پایانی سخنرانی خود با اشاره به فداکاری‌های کادر درمان گفت: امروز همه ملت از شما عزیزان یاد می‌کنند و قدردان زحمات شما عزیزان هستند و قطعاً اجر شما نزد خداوند متعال با دعای خیر همان بیمارانی که برایشان زحمت می‌کشید محفوظ خواهد بود.
در پایان این مراسم از مدافعان سلامت و بسیجیان تلاشگر این مرکز با تقدیم لوح تقدیر و اهدای گل تجلیل شد.

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *