محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

بیمارستان ضیائیان اولین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تهران دارای تاییدیه ایمنی آتش نشانی از سازمان آتش نشانی

بیمارستان ضیائیان به عنوان اولین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به اخذ تاییدیه ایمنی موقت از سازمان آتش نشانی کشور شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، به نقل ازمهندس علی طوسی کارشناس آتش نشانی این مرکز، بیمارستان ضیائیان از بدو تاسیس تا کنون فاقد تاییدیه سازمان آتش نشانی بود که پس طرح و برنامه ریزی و جلسات مکرر با دستور دکتر سعید رضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان این پروژه به مرحله اجرا گذاشته شد.
در همین راستا سازمان مذکور پس از بازدیدهای پر تکرار تمامی نقاط ضعف بیمارستان را شناسایی و در نامه ای به بیمارستان اعلام کرد.
تیم مدیریت اجرایی این پروژه متشکل از دکتر سعیدرضا جمالی مقدم رئیس، دکتر کامبیز مرادزاده (مدیر اسبق)، مهندس علی طوسی کارشناس آتش نشانی، محمد زارعی مسئول امور عمومی و مرتضی جعفری مسئول قراردادها و پیگیری صدور پروانه های بیمارستان در راستای ارتقای ایمنی بیمارستان سریعا به پیگیری موارد ذکر شده توسط آتش نشانی که شامل تکمیل نمودن پوشش دهی جعبه های آب اطفاء حریق، اتوماتیک نمودن سیستم تامین آب جعبه های آب اطفاء حریق، نصب  کپسول اطفاء حریق در فواصل حداکثر 23متر، راه اندازی سیستم اعلام حریق، ایمن سازی تاسیسات برقی، تست هیدرواستاتیک کپسول های اکسیژن، تست هیدرواستاتیک منابع تحت فشار و دیگ های بخار پرداخت و پس از رفع مشکلات موجود به عنوان اولین بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به اخذ تاییدیه سازمان آتش نشانی کشور شد.
توضیح اینکه با توجه به فرایند پیچیده و طولانی برای رفع موانع ذکر شده از طرف سازمان آتش نشانی کشور در حال حاضر بیمارستان ضیائیان تهران جزء معدود بیمارستان های دارای این تاییدیه در کل کشور که شاید تعداد آن ها بسیار اندک باشد پیوست.               
در پایان موفقیت حاصل زحمت ها و پیگیری های تیم مدیریت اجرایی و کارکنان بیمارستان، همکاری خوب و جهادی آتشنشانی و شهرداری منطقه 17 بود که آن را به فال نیک می گیریم و آرزوی موفقیت های بیش از پیش را برای بیمارستان ضیائیان از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *