محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

تجلیل از دکتر رضا عسگری به مناسبت سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی در بیمارستان ضیائیان

به مناسبت بیست و ششمین روز از مرداد ماه، سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی، از دکتر رضا عسگری متخصص اعصاب و روان این مرکز تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، بیست و ششمین روز از مردادماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است. سال ۱۳۶۹ سالی پرتلاطمی برای مردم ایران بود، در گرماگرم تابستان، روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ بالاخره جمهوری اسلامی ایران با سربلندی توانست رزمندگانی را که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده بودند و در دست دشمن اسیرشده بودند، به وطن بازگرداند. روز ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹، میهن اسلامی شاهد حضور اولین گروه آزادگان سرافرازی بود که پس از سال‌ها اسارت در زندان‌ها و اسارتگاه‌های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.
در همین راستا و به همین مناسبت طی مراسمی که روز دوشنبه 28 مرداد 98 با حضور دکتر مهدی رضایی معاون درمان دانشگاه، دکتر محمد عفت پناه رئیس و علی هشیار مدیر بیمارستان در دفتر ریاست این مرکز برگزار شد، از دکتر رضا عسگری متخصص اعصاب و روان این مرکز تجلیل و قدردانی شد.
خبروعکس: مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی