محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

تشریح برنامه‌های بیمارستان ضیائیان در روزهای هفته سلامت95

سوپروایزرآموزش سلامت بیمارستان ضیائیان، اهم برنامه‌های این بیمارستان را در روزهاي هفته سلامت 95 (از يكم لغايت هفتم اردیبهشت‌ماه) بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، لیلا مومنی سوپروایزرآموزش سلامت در تشريح فعاليت هاي هفته سلامت از برگزاري جلسات آموزشي خبر داد و افزود: در روزهاي هفته سلامت كه مصادف است با يكم لغايت هفتم اردیبهشت‌ماه، ضمن برگزاري جلسات آموزشي براي مراجعين و مددجويان، این جلسات برای كاركنان بیمارستان نیز برگزار خواهد شد.
مومنی عناوین فعالیت های هفته ی سلامت را بر اساس عناوین روز شمار هفته ی سلامت به شرح ذیل اعلام کرد:
چهار‌شنبه 1 ارديبهشت 95: نصب شعار هفته ی سلامت و تراکت هایی با عناوین دیابت پیشگیری و مراقبت در بردهای آموزش به بیمار، بخش ها و نمایش فیلم و توزیع پمفلت در درمانگاه.
پنج شنبه 2 ارديبهشت 95: توزیع پمفلت اصلاح سبک زندگی و بهداشت عمومي در اورژانس(لیلا مومنی).
جمعه 3 ارديبهشت 95: گردش و پیاده روی گروهی پرسنل در پارک نهج البلاغه (حسین دره چی).
شنبه 4 ارديبهشت 95: کارگاه آموزشی تغذیه در دیابت ساعت 13:30 الی 15، گروه هدف داوطلبین سلامت و پرسنل(دکتر رضوان هاشمی).
يك شنبه 5 ارديبهشت 95: مسابقه ی غذای سبز ساعت 10-9 صبح(لیلا مومنی و سپیده صمیمی)، گروه هدف رابطین سلامت و كاركنان و تور بازدید داوطلبین سلامت از دهکده سلامت با همکاری شهرداری(سپیده صمیمی).
دوشنبه 6 ارديبهشت 95:کلاس غلبه بر دیابت با پیشگیری و مراقبت ساعت 10 الی 12 گروه هدف بیماران (لیلا مومنی) و برگزاری کلاس آموزشی توسط یکی از پزشکان داخلی در شهرداری (سپیده صمیمی ) و برگزاری پانل تازه های دیابت جهت پزشکان، رزیدنتها، اینترنها، دانشجویان پزشکی وسرپرستاران درتاریخ ساعت 10-8 (سپیده صمیمی).
سه‌شنبه7 ارديبهشت 95: یافتن پرسنل اداری و غیر اداری مبتلا به دیابت و آموزش در مورد اصول خودمراقبتی در بیماران دیابتی از طریق فیلم و پکیج های تخصصی(لیلامومنی) از اقدامات بیمارستان ضیائیان به مناسبت هفته سلامت بيان كرد./ق

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *