محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

توزیع پمفلت های آموزشی در مرکز آموزشی درمانی ضیائیان به مناسبت روز جهانی سرطان

هر سال ۴ فوریه به عنوان روز جهانی سرطان برای پیشگیری، تشخیص و درمان این بیماری برگزار می شود. این روز از سوی انجمن جهانی کنترل سرطان(UICC) تاسیس شده و هدف از این طرح، جلب افکار عمومی جهان به این بیماری و مشکلات ناشی از آن است.

هر سال ۴ فوریه به عنوان روز جهانی سرطان برای پیشگیری، تشخیص و درمان این بیماری برگزار می شود. این روز از سوی انجمن جهانی کنترل سرطان(UICC) تاسیس شده و هدف از این طرح، جلب افکار عمومی جهان به این بیماری و مشکلات ناشی از آن است. در واقع روز جهانی سرطان بخشی از برنامه جهانی مبارزه با سرطان است که اولین بار در پاریس در روز چهارم فوریه سال ۲۰۰۰ در نیوملنیوم (New Millennium) برگزار شد. مراسم روز جهانی سرطان با همکاری سازمانها و موسسات مختلف نظیر سازمان بهداشت جهانی، آژانس انرژی اتمی و سایر موسسات بین المللی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، به همین مناسبت همزمان با روز جهانی سرطان پرسنل داروخانه این مرکز در حرکتی زیبا به میان مراجعه کنندگان رفته و با توزیع پمفلت و کتاب های آموزشی در خصوص دانستنی های سرطان، غربالگری سرطان و  همچنین راه های پیشگیری از آن صحبت کردند.

 

گالری تصاویر

خبر و عکس: مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *