محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

جشن تولد دی ماهی های بیمارستان ضیائیان برگزار شد

به همت مدیر بیمارستان جشن تولد متولدین دی‌ماه این مرکز برگزار و در مراسمی به آنان تبریک گفته شد تا با نشاندن لبخندی ونیز عکسی یادگاری اندکی از تنش و استرس روحی کارکنان کاسته شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، در این روزها که در اوج کرونا خستگی بر تن کادر درمان و پشتیبانی مراکز درمانی بیداد می‌کند، به همت دکتر کامبیز مراد زاده مدیر بیمارستان با برگزاری جشن تولد برای متولدین دی‌ماه در مراسمی به آنان تبریک گفته شد تا با نشاندن لبخندی ونیز عکسی یادگاری اندکی از تنش و استرس روحی کارکنان کاسته شود.
در این مراسم که  روز سه‌شنبه ۳۰ دی ۹۹ و با حضور دکتر حمیدرضا حکمت رئیس، دکتر کامبیز مراد زاده مدیر، دکتر علی‌اشرف اقبالی معاون درمان، دکتر رضوان هاشمی معاون پژوهشی و تمامی کارکنان پشتیبانی متولد دی‌ماه در سالن کنفرانس این مرکز برگزار شد؛ مدیر بیمارستان هدف از برگزاری این مراسم را عرض تبریک، ایجاد انگیزه و نشاط در بین همکاران عنوان، و به تداوم آن در ماه‌های آتی تأکید کرد.
رئیس و معاون درمان بیمارستان نیز در ادامه ضمن قدردانی و آرزوی سلامتی برای متولدین این ماه تکریم کارکنان را از عوامل مهم هر سازمانی دانستند که می‌تواند با ایجاد انگیزه در بین کارکنان به پیشبرد اهداف آن سازمان و بر بهبود عملکرد کارکنان تأثیر گزار باشد.
در پایان مراسم با صرف کیک تولد، اهدای گل و دل نوشته‌ای از سوی مدیر بیمارستان از متولدین این ماه پذیرایی و قدردانی شد.

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *