محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

جلسه ادواری مدیران پرستاری تابع دانشگاه در بیمارستان ضیائیان برگزارشد

جلسه‌ی ادواری مدیران پرستاری واحدهای تابع دانشگاه با حضور دکتر وسكویی مدير امور پرستاري دانشگاه به منظور تبادل اطلاعات در سیستم پرستاری و بهینه سازی فرآیندهای پرستاری در بيمارستان ضيائيان برگزارشد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، یکی از ابزارهای نظارتی مدیران پرستاری دربیمارستان ها، نظارت برخدمات پرستاری است و راه های مختلفی برای این نظارت وجود دارد که باعث بهبود فرایند های کاری و ارتقای شاخص های تعیین شده درخدمات پرستاری می شود.
به همین منظور در جلسه ادواری مدیران پرستاری واحدهای تابع دانشگاه که با حضور دکتر خورشید وسکویی مدير امور پرستاري دانشگاه روز یکشنبه 17 مرداد 95 در سالن اجتماعات بیمارستان ضیائیان تشکیل شد، دراین جلسه درباره راه ها و روش های مختلف نظارت بر خدمات پرستاری در بیمارستان ها به تبادل نظر کارشناسی پرداختند.
در ابتدا جلسه، دکتر انوری مدیر این بیمارستان به ارائه گزارشی جامع از عملکرد و معرفی بیمارستان ضیائیان و برنامه‌های آن در سه حوزه آموزشی، پژوهشی و درمانی پرداخت.
در بخشی دیگر از این جلسه، رقیه عابدی مدیر پرستاری بیمارستان ضیائیان درباره روش های نظارتی بر خدمات پرستاری و سارا صالحی مسئول بهبود کیفیت نیز درخصوص معرفی نرم افزار و داشبورد مدیریتی و کنترل آیتم های اعتباربخشی و خدمات ارایه شده در این بیمارستان سخنرانی کردند.
در پایان جلسه، دکتر وسکویی، ضمن شاد باش و تبریک به مناسبت دهه کرامت و همچنین ابراز رضایت و خرسندی از عملکرد خوب مدیریت بیمارستان، دفترپرستاری و سایر کارکنان تیم درمان، نقطه نظرات و راهکارهایی را برای رفع چالش‌های موجود واحد پرستاری بیان داشت.
در این جلسه همچنین جمعی از مدیران پرستاری دانشگاه های تابع به ارائه عملکرد واحدپرستاری واحد مربوطه خود پرداختند.
جلسه هم اندیشی سرپرستاران بیمارستان ضیائیان با حضور مدير امور پرستاري دانشگاه دردفتر پرستاری برگزارشد./ق

تهیه کننده: