محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

با محوریت حفظ ایمنی بیمار

جلسه مترون با سرپرستاران بیمارستان ضیائیان برگزار شد

با تاکید بر حفظ ایمنی و کرامت بیماران و ارتقای مستمر کیفیت، جلسه ماهانه مترون بیمارستان ضیائیان با سرپرستاران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، جلسه ماهانه مدیر پرستاری بیمارستان ضیائیان با حضور سوپروایزرها و سرپرستاران با عنوان حفظ ایمنی و کرامت بیماران و ارتقای مستمر کیفیت، 6آذر 95 در سالن اجتماعات بیمارستان ضیائیان برگزارشد.
رقیه عابدی مترون بیمارستان تصریح کرد: طرح اعتبار بخشی، مکانیزمی برای بررسی بیمارستان ها با هدف بهبود کیفیت خدمات، کنترل و کاهش خطاهای پزشکی است که منجر به افزایش رضایت مردم و جامعه نسبت به بیمارستان می شود.
وی با بیان اینکه رویکرد جدید اعتباربخشی، بیمار محور بودن، تمرکز بر ایمنی بیمار و بهبود مستمر کیفیت خدمات است، گفت: مدیریت مصرف داروهای پرخطر، کاهش و پیشگیری از خطاهای دارویی و ارتقای ایمنی بیماران، جلوگیری از تجویز و مصرف بی رویه داروها، مدیریت اقتصاد درمان و داروی بیمارستان ها و پیشگیری از عوارض دارویی حاصل از مصرف بی رویه داروها است که از اهداف اصلی طرح اعتبار بخشی بیمارستانی به شمار می رود.
توضیح این که اعتبار بخشی بیمارستانی یکی از برنامه های حوزه تحول نظام سلامت در کشور است که در راستای افزایش خدمت رسانی به مراجعه کنندگان در مراکز درمانی انجام می شود.

تهیه کننده: