محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

جلسه مدیریت پرستاری بیمارستان ضیائیان برگزار شد

جلسه مدیریت پرستاری با حضور مدیر پرستاری و تمامی سوپروایزران و سرپرستاران بخش‌های مختلف به‌منظور آمادگی در ارزیابی‌های اعتباربخشی برگزار شد و در آن مهم‌ترین سنجه‌ها که در ارزیابی‌ها موردتوجه قرار خواهد گرفت بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، جلسه مدیریت پرستاری با حضور تهمینه ناجی مدیر پرستاری و تمامی سوپروایزران و سرپرستاران بخش‌های مختلف این مرکز به‌منظور آمادگی در ارزیابی‌های اعتباربخشی روز دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ در سالن آمفی‌تئاتر بیمارستان برگزار شد.
مدیر پرستاری در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به مدعوین در خصوص نحوه محاسبه استانداردهای نیروی انسانی، نحوه نظارت برپایش عملکرد کارکنان حیطه پرستاری، نظارت بر اعزام و ارجاع، هماهنگی بین بخشی و انجام راندهای برنامه‌ریزی‌شده صحبت کرد.
در ادامه جلال فتح‌آبادی مسئول بهبود کیفیت بیمارستان با ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه ارزیابی اعتباربخشی، چگونگی نحوه ارائه مستندات و پاسخگویی برای آمادگی در روز ارزیابی به ارائه مطالبی پرداخت و در پایان به خلاصه‌ای از مهم‌ترین سنجه‌ها که در ارزیابی‌ها موردتوجه قرار خواهد گرفت اشاره کرد.
در پایان این جلسه لیلا مؤمنی سوپروایزر آموزش به بیمار، فریبا امینی سوپروایزر کنترل عفونت و نرگس رجبی کارشناس هماهنگ‌کننده ایمنی بیمار هر یک به ارائه مطالبی درزمینهٔ حیطه عملکردی خود پرداختند و بر لزوم انجام آن تأکید کردند.

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *