محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

جلسه HPH (بیمارستان های ارتقادهنده سلامت) در بیمارستان ضیائیان برگزار شد

پروژه HPH کمک خواهد کرد تا بیمارستان ضیائیان تأمین‌کننده سلامت مردم جامعه و بیمارستانی مناسب برای دانشگاه علوم پزشکی تهران که در راستای اجتماعی شدن دانشگاه گام برداشته است تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، جلسه HPH (بیمارستان های ارتقا دهنده سلامت) روز پنجشنبه ۲۲ خرداد ۹۹ در سالن اجتماعات بیمارستان ضیائیان برگزار شد.
در این نشست که با حضور دکتر حمیدرضا حکمت رئیس بیمارستان، دکتر محمد عفت پناه فوق تخصص روانشناسی کودک و نوجوان، دکتر الهی از معاونت اجتماعی دانشگاه، تهمینه ناجی مدیر پرستاری بیمارستان برگزار شد؛ در خصوص ادامه روند تبدیل بیمارستان ضیائیان به بیمارستان ارتقادهنده سلامت و پاسخگویی به نیازهای جامعه صحبت شد.
در این نشست دکتر الهی مدیر اجرایی این پروژه خلاصه‌ای از روند اجرای این پروژه و عملیاتی شدن آن به ارائه مطالبی پرداخت و در ادامه با همفکری هیئت حاضر در جلسه گام‌های اجرایی آن در دوران پس از کرونا تدوین شد.
توضیح اینکه این پروژه کمک خواهد کرد تا بیمارستان ضیائیان تأمین‌کننده سلامت مردم جامعه و بیمارستانی مناسب برای دانشگاه علوم پزشکی تهران که در راستای اجتماعی شدن دانشگاه گام برداشته است تبدیل شود.

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *