محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

حسابداری مدیریت در بیمارستان ضیائیان در دستور کار قرار گرفت

دکتر کامبیز مرادزاده مدیر بیمارستان ضیائیان در جلسه حسابداری مدیریت با تأکید بر اجرای این پروژه هدف از انجام آن را نمایش بیمارستان ضیائیان از نگاه دیگر خواند و ابراز امیدواری کرد پس از اتمام این پروژه و حسابداری مدیریت آن می‌توان عملکرد بیمارستان ضیائیان در حیطه‌های مختلف را در یک نگاه نظاره‌گر بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، نشست مدیر بیمارستان با تمامی مسئولان واحدهای مختلف این مرکز روز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ در راستای انجام حسابداری مدیریت در سالن اجتماعات بیمارستان برگزار شد.
در این نشست دکتر کامبیز مراد زاده مدیر بیمارستان ضمن خیرمقدم به مدعوین این جلسه به تعریف دو مدل حسابداری مالی و حسابداری مدیریت و همچنین تفاوت آن‌ها با یکدیگر پرداخت.
در این جلسه مقرر شد تا مسئول هر واحد به تحلیل واحد خود در سال ۹۸ و ۹۹ پرداخته و با جمع‌آوری اطلاعات موردنظر از حیطه خود نتایج را در قالب یک داشبورد به واحد مدیریت ارائه دهد.
مدیر بیمارستان در پایان این جلسه با تأکید بر اجرای این پروژه هدف از انجام آن را نمایش بیمارستان ضیائیان از نگاه دیگر خواند و ابراز امیدواری کرد پس از اتمام این پروژه و حسابداری مدیریت آن می‌توان عملکرد بیمارستان ضیائیان در حیطه‌های مختلف را در یک نگاه نظاره‌گر بود.

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *