محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

دستاوردهای مرکز آموزشی درمانی ضیائیان در چهل سالگی انقلاب از نگاه دوربین در شهر

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی ارزشمند انقلاب اسلامی، دوربین در شهر به مرکز آموزشی درمانی ضیائیان آمد و از دستاوردهای پیش و بعد از انقلاب این بیمارستان گزارش تهیه کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، ظهر روز دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷ دوربین در شهر با حضور در این مرکز از دستاوردهای بیمارستان ضیائیان از سال‌های پیش و بعد از انقلاب به تهیه گزارش پرداخت.
در مصاحبه‌ای که با دکتر زنده‌دل معاون آموزشی بیمارستان انجام شد، وی به خدمات گسترده‌ای که این مرکز در جنوب غرب شهر تهران برای مراجعین خود به مرحله اجرا می‌گذارد اشاره کرد و گفت: همان‌گونه که همه می‌دانند سرانه بهداشت قبل از انقلاب بسیار پایین بوده که امروزه به برکت انقلاب اسلامی مراکز درمانی بسیار زیادی در اقصا نقاط کشور ازجمله جنوب شهر تهران که همین بیمارستان ضیائیان را می‌توانم نام ببرم احداث شده است.
دکتر زنده‌دل همچنین از تأسیس بخش‌های VIP و MRI به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
 محسنی شهردار منطقه ۱۷ نیز از نگاه دوربین در شهر به ارائه گزارشی از اقدامات این بیمارستان پرداخت و گفت: بیمارستان ضیائیان در سال‌های قبل انقلاب قطعه زمینی بوده به مساحت ۸ هزار مترمربع که مرحوم ضیائیان آن را برای ساخت بیمارستان وقف کرد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی نهایتاً در سال ۱۳۷۲ این بیمارستان به برکت انقلاب اسلامی تأسیس و هم‌اکنون با ۱۵۵ تخت مصوب در حال خدمت‌رسانی به مردم فهیم منطقه ۱۷ است.
محسنی از این بیمارستان به‌عنوان بهترین بیمارستان جنوب غرب شهر تهران یادکرد و با اشاره به جمعیت ۲۸۰ هزار شهروندی منطقه از احداث پروژه در حال ساخت فاز دوم مرکز آموزشی درمانی ضیائیان به کمک یکی از خیرین منطقه و افزایش تخت این بیمارستان خبر داد.
خبروعکس: مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی