محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

دیدار صمیمی مدیر بیمارستان ضیائیان با کارکنان

دیدار صمیمی دکتر سیامند انوری، مدیر بیمارستان ضیائیان با کارکنان واحدهای درمانی و پشتیبانی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، با توجه به اینکه یکی از بارزترین مؤلفه‌های موفقیت سازمان‌ها درگرو نقشی است که منابع انسانی می‌تواند ایفا کند. به‌طوری‌که سازمان‌ها بدون منابع انسانی باانگیزه و باروحیه، به سازمانی بیمار و غیر پویا مبدل خواهند شد.
عواملی موجب اثرگذاری نقش منابع انسانی در سازمان‌ها می‌شود. توجه به خود فرد به‌عنوان یک انسان که مورداحترام است، تأمین نیازهای مادی و معنوی او، نه به جهت اینکه فرد کارمند سازمان است، بلکه به این دلیل که انسان‌ها حرمت دارند و برای خود ارزش و جایگاهی قائل هستند و فرد این احساس را بنماید که سازمان برای تأمین نیازهای (کوتاه‌مدت و بلندمدت) برنامه دارد؛ بنابراین تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهد گرفت تا بتواند به رشد و شکوفایی در سازمان کمک کند؛ زیرا دیگر بین او و سازمان مانعی وجود ندارد و موفقیت سازمان موفقیت او خواهد بود.
در همین راستا دکتر سیامند انوری، مدیر بیمارستان ضیائیان با کارکنان این مرکز در تاریخ 29 مهر 94 دیدار صمیمی داشت تا با مشکلات و چالش‌هایی که کارکنان با آن مواجه هستند، بیشتر آشنا شوند.
وی در ابتدا این مراسم، ضمن تسلیت دهه محرم و فرارسیدن سالروز شهادت سالار و سرور شهیدان و همچنین با توجه به اینکه در تاریخ 27 مهر 94 بیمارستان به‌عنوان یکی از مجریان برتر برنامه ارتقاء کیفیت خدمات هتلینگ شناخته شد و از دکتر هاشمی وزیر بهداشت، تندیس ارتقاء کیفیت خدمات هتلینگ دریافت کرد به کارکنان این مرکز تبریک و تهنیت گفت.
مدیر بیمارستان ضیائیان با طرح این سؤال که کارکنان از مدیران ارشد چه انتظاری دارند و چه چیزی باعث افزایش رضایت آنان می‌شود؟ به درد دل آنان گوش فرا داد.
وی تصریح کرد: تمام تلاش و کوشش مدیران ارشد بیمارستان ضیائیان برای بهبود وضعیت مالی کارکنان و به حداقل رسیدن فاصله پرداخت‌های اضافه‌کار است.
وی همچنین افزایش میانگین پرداخت کارانه در مقایسه با سال 93 به میزان 2.5 درصد را ازجمله برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی و این بیمارستان عنوان کرد./ق

کلمات کلیدی
تهیه کننده: