محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

دیدار نوروزی مدیر و کارکنان پرستاری با رئیس مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

به مناسبت آغاز سال نو، جمعی از متخصصان، مدیر پرستاری، سوپروایزران، سرپرستاران، مسئولین و کارکنان واحدهای مختلف با رئیس و مدیر مرکز آموزشی درمانی ضیائیان دیدار کردند.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، در این دیدار که دوشنبه 14 فروردین برگزار شد، دکتر محمد عفت پناه، رئیس مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، ضمن تبریک عید نوروز به همه همکاران، از تلاش ها و زحمات آنان که منجر به موفقیت های متعدد این مرکز در سال گذشته شد، تقدیر کرد.
وی دربخشی از سخنان خود درباره راز خوشبختی گفت: در اين كه همه افراد جامعه خواهان سعادت و خوشبختي و بهروزي در زندگي روزمره خود هستند، شكي نيست، نظريه‌هاي دانشمندان و بزرگان جهان در مورد خوشبختي، بسيار مختلف مي‌باشد، ولی سه راز از راز های خوشبختی، داشتن خانواده خوب، رابطه دوستانه خوب با دوستان داشتن و ثروت درحدی است که مرتفع کننده نیازهای ضروری فرد باشد.
دکتر عفت پناه درادامه افزود: داشتن خانواده خوب از رازهای خوشبختی است، چه بسا خانواده های فقیری که در اوج رضایت و خوشبختی به سر می برند و با همه ناداری های خود احساس خوشبختی می کنند، دومین راز خوشبختی، داشتن رابطه دوستانه خوب با دوستان است. یکی از موضوعات مهم در زندگی، مهارت های ارتباطی با دیگران است. احساس نیاز به معاشرت صمیمانه و همدلی و همراهی با دوستان، یکی از جلوه های زندگی اجتماعی به شمار می رود.سومین راز داشتن ثروت درحدی است که نیازهای ضروری فرد برطرف شود.
وی تصریح کرد: برای ساختن یک زندگی شاد، به چیزهای زیادی نیاز نیست، همه چیز در خود و در طرز فکرمان است.
درادامه پناهی مدیر بیمارستان ضیائیان ضمن شادباش سال نو، از راه اندازی پروژه های عمرانی ازجمله راه اندازی پاویون پزشکان، کتابخانه، سلف سرویس و فاز اول اتاق عمل و تجهیز آشپزخانه در سه ماهه اول سال 96 خبرداد.
رئیس و مدیر مرکزآموزشی درمانی درپایان ابراز امیدواری کردند تا با همت و تلاش اساتید، مسئولین و کارکنان گرامی، شاهد موفقیت های روز افزون بیمارستان ضیائیان باشیم.

تهیه کننده: