محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

ماموگرافی دیجیتال مرکز آموزشی درمانی ضیائیان راه اندازی شد

سوپروایزر مرکز تصویربرداری بیمارستان ضیائیان از نصب و راه اندازی ماموگرافی دیجیتال در این مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، سمیرا احمدی، سوپروایزر مرکز تصویربرداری مرکزآموزشی درمانی ضیائیان با اشاره به نقش ماموگرافی دیجیتال در تشخیص سرطان سینه در زنان اظهارداشت: فناوریهای جدید تصویر برداری تقریباً تمامی جنبه های مراقبت های پزشکی را دگرگون کرده است و ماموگرافی به عنوان روش اصلی غربالگری سرطان سینه نیز از این امر مستثنی نیست. به همین دلیل انتخاب نوع دستگاه به منظور کاهش پرتوگیری بیمار و با بهترین کیفیت حائز اهمیت می باشد.
وی افزود: دستگاه ماموگرافی میکرودز فیلیپس با داشتن این دو خصوصیت در حال حاضر از پیشرفته ترین نوع دستگاه ماموگرافی دیجیتال دنیا می باشد. خصوصیات مهم دستگاه میکرو دز که آن را از سایر دستگاه های دنیا متمایز ساخته شامل افزایش کیفیت تصویر از نظر قدرت تفکیک، کنتراست بالا، کاهش در اشعه دریافتی بیمار 50 درصد نسبت به سایر دستگاه هاست.
احمدی تصریح کرد: دستگاه جدید ماموگرافی بیمارستان ضیائیان در حال حاضر دارای یکی از پیشرفته ترین دستگاههای ماموگرافی در دنیا است و از مشخصات این دستگاه می توان به قابلیت بررسی تومورهای سینه در مراحل اولیه اشاره کرد.
سوپروایزر مرکز تصویربرداری مرکزآموزشی درمانی ضیائیان گفت: واحد ماموگرافی بیمارستان ضیائیان در بخش رادیولوژی قرار دارد و همه روزه به جز ایام تعطیل از 7:30 تا 19:30 فعالیت دارد.
شماره تلفن 55176810، داخلی 251 آماده پاسخگویی به مراجعین است.

تهیه کننده: