محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

مراسم تودیع و معارفه مدیر پرستاری بیمارستان ضیائیان برگزار شد

دکتر حمیدرضا حکمت رئیس بیمارستان گفت: پرستاری را حرفه‌ای حساس و مقدسی می‌دانم که نظم و انضباط، بخش لاینفک آن است، بی‌شک نقش به سزای مدیر پرستاری در مدیریت کادر درمان برای ارائه خدمت ۲۴ ساعته و منظم به بیماران مهم است و انتظارم این است که این مهم تداوم داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، مراسم تودیع و معارفه مدیر پرستاری (مترون) این مرکز روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۹ با حضور دکتر حمیدرضا حکمت رئیس، علی‌اشرف اقبالی معاون درمان، علی هشیار مدیر بیمارستان رقیه عابدی مدیر اسبق پرستاری، تهمینه ناجی مدیر جدید پرستاری و جمعی از سوپروایزران، سرپرستاران، پرستاران و ماماها در سالن همایش‌های این مرکز برگزار شد.
در ابتدای این مراسم رئیس بیمارستان در سخنان خود ضمن قدردانی از مدیر اسبق پرستاری بیمارستان در طی دوره تصدی مدیریت پرستاری این مرکز، به توانمندی مجموعه پرستاری بیمارستان ضیائیان اشاره کرد و گفت: پرستاری را حرفه‌ای حساس و مقدسی می‌دانم که نظم و انضباط، بخش لاینفک آن است بی‌شک نقش به سزای مدیر پرستاری در مدیریت کادر درمان برای ارائه خدمت ۲۴ ساعته و منظم به بیماران مهم است و انتظارم این است که این مهم تداوم داشته باشد.
در ادامه دکتر علی‌اشرف اقبالی معاون درمان بیمارستان ضمن قدردانی از نظام پرستاری، به‌روزهایی که بیمارستان با بحران کرونا مواجه بود اشاره کرد و زحمات کادر پرستاری را در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا ستودنی خواند.
رقیه عابدی مدیر اسبق پرستاری بیمارستان در ادامه ضمن قدردانی از تیم مدیریت اجرایی مرکز و همچنین تبریک به مترون جدید بیمارستان، از تمامی سوپروایزران، سرپرستاران و تمامی کادر درمان که در طی دوران تصدی‌اش با وی صمیمانه همکاری  کردند قدردانی کرد و گفت: در طول مدت ۶ ساله خدمتم در این مرکز کارکنان بیمارستان ضیائیان را بهترین دیدم، برایشان همیشه آرزوی توفیق روزافزون از درگاه الهی مسئلت می‌نمایم.
در پایان این نشست تهمینه ناجی مدیر جدید پرستاری بیمارستان نیز از عابدی مدیر اسبق پرستاری برای زحمات ایشان در طول این مدت قدردانی کرد و پرستاری را حرفه‌ای مقدس خواند و گفت: بنده در کار پرستاری مشورت را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم و از ایده‌های ناب استقبال خواهم کرد.
وی ضمن قدردانی از رئیس بیمارستان ابراز امیدواری کرد باوجود کار مشارکتی که در دستور کار خود قرار خواهد داد و همچنین کارکنان خوبی که در این مجموعه وجود دارد، بیمارستان ضیائیان هیچ دغدغه‌ای در کادر درمان خود احساس نخواهد کرد.
وی جو همکاری و دوستی موجود در مجموعه کارکنان پرستاری این مرکز را مثبت خواند و بر تداوم  آن تأکید کرد.
در پایان این مراسم از رقیه عابدی و جعفر تاجیک سعیدی با اهدا لوح تقدیر و هدایایی قدردانی و تهمینه ناجی ابلاغ خود را از رئیس بیمارستان دریافت کرد.

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *