محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان ضیائیان بازدید کرد

دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت با حضور در بیمارستان ضیائیان از تمام بخش های درگیر با Covid-19 و همچنین پروژه های در حال ساخت و توسعه این بیمارستان دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان،شبانگاه 2 اردیبهشت 99 دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به همراه دکتر محمدتقی طالبیان سرپرست دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت  از بیمارستان ضیائیان بازدید کردند.
در این بازدید که به همراهی دکتر حمیدرضا حکمت رئیس بیمارستان، دکتر علی‌اشرف اقبالی معاون درمان، علی هشیار مدیر ،محمد زارعی مسئول خدمات و سوپروایزران این بیمارستان انجام شد دکتر جان بابایی ضمن بازدید از بخش‌های اورژانس، جراحی مردان، جراحی زنان، CCU، ICU که به علت شیوع ویروس کرونا درگیر مبارزه با این بیماری هستند، با پزشکان و پرستاران گفتگو کرد و از نزدیک در جریان خدمات ارائه‌شده به بیماران قرار گرفت.
دکتر جان بابایی در ادامه این بازدید از شروع فعالیت درمانگاه این مرکز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای بیماران غیر کرونا دیدن و از نحوه فعالیت‌های این مرکز برای خدمت‌رسانی به‌تمامی بیماران کرونا و غیر کرونا که به‌صورت مجزا از یکدیگر تفکیک‌شده‌اند قدردانی کرد.
در ادامه گزارشی توسط تیم مدیریت اجرایی برای چگونگی ارتباط بیماران کرونا با خانواده‌ای‌شان، راه‌اندازی کلینیک راوانشناختی برای کاهش استرس بیماران و کارکنان و همچنین گزارشی جامع و کامل از تعداد پذیرش بیماران مبتلابه کرونا، مشکوک به کرونا، تعداد بهبودیافتگان و منجر به فوت از ابتدا شیوع این بیماری تابه‌حال ارائه شد.
معاون درمان وزارت بهداشت در ادامه از قسمت‌های در حال ساخت و توسعه این مرکز بازدید کرد و در جریان چگونگی روند پیشرفت کار قرار گرفت.
وی در پایان از تیم مدیریت اجرایی و کارکنان این بیمارستان برای خدمت‌رسانی خوب در تمامی حوزه‌های بهداشتی و درمانی به بیماران قدردانی و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *