محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب در بیمارستان ضیائیان برگزار می‌شود

شورای فرهنگی بیمارستان ضیائیان از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب دراین مرکز خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان،با توجه به اینکه لزوم پوشیدگی زن در برابر مرد بیگانه یکی از مسائل مهم اسلام است و درخود قرآن کریم درباره این مطلب تصریح شده است، "ای پیامبر به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو (هنگام خروج از منزل) چادرهای مشکی خود را بپوشند. این کار برای اینکه (عفت و پاکدامن) شناخته شوند و مورد آزار و اذیت قرار نگیرند، بهتر است (و اگر تا کنون خطا و کوتاهی در زمینه عدم رعایت حجاب از آنها سرزده است ) خداوند همواره آمرزنده رحیم است.(سوره احزاب، آیه ۵۹).
دعوت به عفاف که دعوت به اسلام راستین و بشارتی است که به کمال یا بی کمال به سوی خدای زیبای یگانه و روشن است که امر به عفاف، امر به معروف است.
درهمین راستا واحد فرهنگی بیمارستان ضیائیان به منظور اشاعه فرهنگ حجاب، نمایشگاهی در قالب غرفه عفاف و حجاب شامل ارائه محصولات حوزه عفاف و حجاب (چادر، شال و روسری و مانتو) از تاریخ 21 تا 24 تیر ماه سال 95 برگزار می کند.
در این جلسه که به منظور هماهنگی برای برگزاری نخستین نمایشگاه عفاف و حجاب و ارایه راهکارهای اجرایی برای گسترش فرهنگ عفاف وحجاب تشکیل شد، زهرا اسدالهی عضو فرهنگی ضمن استماع نظرات هریک از اعضای حاضر به تشریح برنامه های تدارک دیده شده برای برگزاری نمایشگاه پرداخت و در نهایت مصوب شد با توزيع کتب تأليف شده در زمينه فرهنگ عفاف، تبلیغ عقاید، احکام و اخلاق اسلامی در زمینه‌ی پوشش با استفاده از نرم ابزارها، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ترویج فرهنگ عفاف و پاسخگویی به شبهات موجود درمورد آن با حضورحجت الاسلام اسدی امام جماعت بیمارستان اقدامات مناسبی انجام شود.
این جلسه با حضور دکتراصغر ملازاده رئیس جامعه پزشکی بیمارستان، حسین دره چی معاون مدیر، رقیه عابدی مترون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سلمان اسدي امام جماعت بیمارستان، محمد زارعی مسئول خدمات، محمد رزاقی مسئول امور رفاهی و ساير اعضاي شوراي فرهنگی در 9تیرماه سال 95 در نمازخانه بیمارستان ضیائیان تشکیل شد./ق

 

تهیه کننده: