محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

نشست رئیس بیمارستان ضیائیان با گروه های مختلف پزشکی این مرکز برگزار شد

دکتر حمیدرضا حکمت رئیس بیمارستان ضیائیان با اشاره به نقش و جایگاه پزشکان در تعامل با موضوع اعتباربخشی در خصوص سنجه‌های مرتبط با پزشکان سخنرانی و در مورد موضوعات، چالش‌ها و مشکلات پیش روی این مرکز گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، نشست رئیس بیمارستان با گروه‌های مختلف پزشکی صبح روز چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ در سالن آمفی‌تئاتر مرکز برگزار شد.
در این نشست که با توجه به ارزیابی اخیر اعتباربخشی بیمارستان و شناسایی نقاط ضعف مرکز برگزار شد؛  دکتر حمیدرضا حکمت رئیس بیمارستان با اشاره به چالش‌ها و مشکلات پیش روی این مرکز در خصوص بررسی این مشکلات و مرتفع سازی آن صحبت کرد.
وی در این جلسه با اشاره به عملکرد پزشکان، به نقش و جایگاه آن‌ها در تعامل با موضوع اعتباربخشی تأکید کرد و در خصوص سنجه‌های مرتبط با پزشکان سخن گفت.
در ادامه پزشکان در مورد موضوعات و مشکلات مختلف به گفتگو پرداختند و نظرات خود را برای رفع مشکلات بیان کردند که رئیس بیمارستان ضمن تشریح وضعیت موجود پاسخ‌های متناسبی به مباحث مطرح‌شده ارائه کرد.
دکتر کامبیز مرادزاده مدیر بیمارستان در این نشست به موضوع اعتباربخشی و همچنین سنجه‌های آن و راهکارهای قابل‌اجرا در این زمینه برای کسب رتبه عالی اشاره و خاطرنشان کرد: این مهم دست‌یافتنی نیست مگر باهمت، اراده و عزم راسخ تمامی کادر شاغل در مرکز؛ از پزشکان گرفته تا پرستاران و همچنین نیروهای پشتیبانی که هر یک وظایفی بر عهده‌داریم و کافی است هرکداممان به نحو احسن آن مسئولیت را به مرحله اجرا بگذاریم تا در آینده بازخورد خوب آن را دریافت کنیم.
مدیر بیمارستان در پایان به تشریح و تعریف حسابداری مدیریت پرداخت و گفت: در این سیستم آنالیزها به‌صورت دقیق انجام‌شده و قابل‌ارائه به‌تمامی پزشکان و همه گروه‌های مختلف در خصوص عملکرد آن‌ها در زمینه‌های مختلف مرتبط باکارشان در بیمارستان است.
توضیح اینکه هدف از برگزاری این نشست انجام هماهنگی‌های لازم و آمادگی کامل پزشکان برای ارائه خدمتی بهتر در بیمارستان ضیائیان و همچنین هم‌اندیشی برای رفع نقاط ضعف مرکز در ارزیابی‌های آینده بود.

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *