محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

نشست صمیمانه مدیر بیمارستان ضیائیان با مدیر پرستاری و سوپروایزران مرکز

دکتر کامبیز مرادزاده، مدیر بیمارستان: با تلاش، کوشش، همدلی و همبستگی همه کارکنان، راهکارهای مؤثر برای حل مشکلات بیمارستان خواهیم یافت و یقین دارم که با حمایت‌های همه‌جانبه دکتر حمیدرضا حکمت رئیس بیمارستان، لطف و عنایت پروردگار متعال در آینده نه‌چندان دور گام‌های مؤثری درروند اجرایی کردن اهداف بیمارستان خواهیم برداشت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، دیدار دکتر کامبیز مراد زاده مدیر بیمارستان با تهمینه ناجی مدیر پرستاری و سوپروایزران این مرکز روز دوشنبه ۲ تیر ۹۹ در دفتر پرستاری بیمارستان تشکیل شد.
در این جلسه سوپروایزران ضمن تبریک به دکتر مراد زاده برای انتصاب ایشان به سمت مدیر بیمارستان، به معرفی و شرح وظایف خود در سیستم پرداختند و به درخواست مدیر مرکز مشکلات و چالش‌های بیمارستان را مطرح کردند.
در ادامه مدیر بیمارستان ابراز امیدواری کرد که با مشارکت و همکاری همه کارکنان قطعاً راه‌هایی برای حل مشکلات بیمارستان وجود دارد که انشااله با همدلی و همبستگی همه کارکنان کادر درمان و پشتیبانی، راه‌کارهای مناسب و مؤثر برای حل این مشکلات خواهیم یافت و یقین دارم که با حمایت‌های همه‌جانبه دکتر حمیدرضا حکمت رئیس بیمارستان، لطف و عنایت پروردگار متعال در آینده نه‌چندان دور گام‌های مؤثری درروند اجرایی کردن اهداف بیمارستان خواهیم برداشت.

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *