محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

نشست صمیمانه مدیر بیمارستان ضیائیان با کارکنان پشتیبانی مرکز

دکتر کامبیز مرادزاده در نشست با کارکنان پشتیبانی بیمارستان ضیائیان هدف از برگزاری این جلسه را هم‌اندیشی با کارکنان برای یافتن نقاط ضعف، قوت، برطرف کردن چالش‌های پیش روی کارکنان و خواند و گفت: برای دستیابی به هدف، لازم است تمامی مسئولان با بازنگری در فرآیندها و برنامه‌ریزی دقیق، تمام همت خود را به کار گیرند و برای بهبود عملکرد سیستم و تحقق این هدف اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان دیدار صمیمانه مدیر بیمارستان با کارکنان پشتیبانی به‌منظور پیشبرد استراتژی های سازمان روز شنبه ۲۱ تیر ۹۹ در سالن شورای بیمارستان انجام شد.
در این جلسه که با حضور کامبیز مرادزاده مدیر بیمارستان و تمامی مسئولان واحدهای مختلف برگزار شد؛ مدیر بیمارستان ضمن قدردانی از تلاش کارکنان مرکز ؛ هدف از برگزاری این جلسه را هم‌اندیشی با کارکنان برای یافتن نقاط ضعف، قوت، برطرف کردن چالش‌های پیش روی کارکنان خواند.
در ادامه این نشست هریک از مسئولان با معرفی خود از شرح فعالیت‌های خود سخن گفتند و در خصوص مشکلات کاری خود هریک مطالبی را ارائه کردند.
مدیر بیمارستان در پایان ضمن پاسخ به سؤالات مسئولان گفت: برای دستیابی به هدف، لازم است تمامی مسئولان با بازنگری در فرآیندها و برنامه‌ریزی دقیق، تمام همت خود را به کار گیرند و برای بهبود عملکرد سیستم و تحقق این هدف اقدام کنند.

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *