محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

نشست فصلی معاونین بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به میزبانی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

دومین جلسه فصلي سال 97 با حضور معاونین بين الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، بيمارستان ها و گروه هاي آموزشي دانشكده ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان،  دومین جلسه­ فصلي سال 1397 با حضور معاونین بين­الملل  دانشگاه علوم پزشکی تهران، بيمارستان­ها و گروه­هاي آموزشي دانشكده ها روز یکشنبه­ 25 شهریور 97 به میزبانی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان ودر سالن کنفرانس بيمارستان برگزار شد.

در ابتدا این جلسه که با حضور دکتر عفت پناه رئیس بیمارستان، دکتر رضایی معاون بین الملل دانشکده پزشکی، و دیگر اعضای حاضر در این نشست برگزار شد؛ رئیس بیمارستان ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به حاضرین به توصیف چشم انداز وتاریخچه اجمالی بیمارستان پرداخت و در خصوص توسعه همکاری های بین المللی در سطح دانشگاه صحبت سخنرانی کرد.

دکترزنده دل معاون آموزشی بیمارستان در ادامه به فعالیتهای انجام شده مرکز در زمینه بین الملل اشاره و برنامه های پیشرو در این زمینه را به صورت مبسوط  تشریح کرد.

توضیح اینکه فعالیتهای دفتر همکاری های علمی ایران وسوییس، ماموریتهای پیش رو و گزارش مدرسه تابستانی دانشکده پزشکی با حضوردانشجویان اکراینی از جمله موضوعاتی بود که درادامه این نشست مطرح شد که دکتر رضایی و دکتر معراجی در این خصوص برای حاضرین به ارائه گزارش پرداختند.

در پایان این نشست دفتر شبکه جهانی USERN توسط دکتر رضایی در ساختمان آموزش مرکز آموزشی درمانی ضیائیان افتتاح و اعضا در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

خبروعکس: مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی