محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

نشست پایان سال مدیر بیمارستان ضیائیان با مسئولان اداری پشتیبانی این مرکز برگزار شد

دکتر کامبیز مرادزاده مدیر بیمارستان ضیائیان در نشست پایان سال ۱۴۰۰ با تمامی مسئولان اداری ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت آغاز سال جدید، با اهدای لوح سپاس از زحمات آنان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، روز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ دکتر کامبیز مرادزاده مدیر بیمارستان در دیداری صمیمانه با تمامی مسئولان اداری پشتیبانی این مرکز سخنرانی و ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت آغاز سال جدید با اهدای لوح سپاس از زحمات آنان قدردانی کرد.
ایشان در شرح این لوح سپاس خطاب به مسئولان گفت:با خوبی ها و بدی ها، با سختی ها و گرفتاری ها هرآنچه که بود؛ تا چند روز دیگر برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خواهد خورد و برگی دیگری از درخت زمان بر زمین می افتد و سالی دیگر آغاز خواهد شد.
در آستانه فرا رسیدن عید نوروز باستانی و طمطراق پیک بهاران و آغاز سال نو بسی شایسته است ازتلاش‌های مداوم وکوشش‌های مستمر شما دوستان و همکاران عزیزم در سالی که گذشت ونیزاز روشن گری و کارگشایی ثمربخشتان درکمال امتنان و افتخار تقدیر و تشکر کنم و به رسم تعظیم و تکریم این لوح سپاس را به بهانه آغاز سال نو  و قرن  نو شمسی و همچنین زحمت های شما همکار عزیزم تقدیم محضر پربار وماندگارتان نمایم.
در شکفتن جشن نوروز برایتان در همه سال سر سبزی جاودان، شادی، اندیشه ای پویا، آزادی و برخورداری از همه نعمت های خدادادی آرزومندم.

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *