محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

حضور دکتر هاشمی در غرفه دانشگاه علوم پزشکی تهران

همایش تقدیر از مجریان برتر ارتقای سلامت مادر و نوزاد و برنامه ترویج زایمان طبیعی

روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي تهران: دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی تهران، از نحوه عملکرد دانشگاه و خصوصا مرکز آموزشی درمانی ضیائیان درزمینهٔ ارتقای سلامت مادر و نوزاد و برنامه ترویج زایمان طبیعی آشنا شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، در نخستین همایش تقدیر از مجریان برتر ارتقای سلامت مادر و نوزاد و برنامه ترویج زایمان طبیعی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور روز دوشنبه، 5 مرداد 94 در سالن در سالن همایش رازی برگزار شد، دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری بیمارستان ضیائیان با برپایی نمایشگاه مشترک از دستاوردهای موفق، فعالیت‌ها و بسترهای آموزشی خود را در راستای ارتقای سلامت مادر و نوزاد و برنامه ترویج زایمان طبیعی به‌صورت فیلم‌های آموزشی ازجمله زایمان کم درد، ...، تیزر معرفی بیمارستان‌های دانشگاه و به‌ویژه بلوک زایمان بیمارستان ضیائیان، توزیع پمفلت های ترویج زایمان طبیعی، حرکت‌درمانی، رژیم غذایی در دوران بارداری و ... در این نمایشگاه شرکت کرد.
دکتر هاشمی وزیر بهداشت، ضمن بازدید از سایر غرفه‌ها نیز از نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز آموزشی درمانی ضیائیان هم بازدید کرد و از نحوه عملکرد دانشگاه و خصوصا مرکز آموزشی درمانی ضیائیان که پس یک سال از اجرای طرح تحول نظام سلامت موفق به دستیابی به هدف برنامه ترویج زایمان طبیعی و ارتقای سلامت مادر و نوزاد، افزایش زایمان طبیعی از طریق کاهش سزارین شده است نیز آشنا شد.
در پایان این دیدار وزیر بهداشت
با جمعی از مسئولین حاضر در نمایشگاه ازجمله دکتر صدف علی پور معاون درمان دانشگاه، دکتر محمد عفت پناه رئیس بیمارستان و دکتر سیامند انوری مدیر بیمارستان ضیائیان به گفت‌وگوی صمیمانه پرداخت.
لطفا برای مشاهده گالری عکس به وب‌سایت www.ziaeian.ir مراجعه نمایید./ق

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده: