محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

ورود 8 دستیار جدید در رشته پزشکی خانواده در مرکز آموزشی درمانی ضیاییان

با شروع سال تحصیلی، هشت دستیار جدید پزشکی خانواده کار خود را در مرکزآموزشی درمانی ضیائیان آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان روز یکشنبه يکم مهر 97 هم گام با شروع سال تحصیلی جدید، 8 دستیار پزشکی خانواده در  مرکز آموزشی درمانی ضیاییان حضور یافتند و در جلسه آموزشی توجیهی بدو ورود شرکت کردند.
دراین جلسه که با حضور دکتر شریعتی مدیر گروه پزشکی خانواده، دکتر عفت پناه رئیس، دکتر زنده دل معاون آموزشی دکتر خیلتاش معاون پژوهشی گروه پزشکی خانواده و دکتر خاتمی مسئول آموزش دستیاری پزشکی خانواده بیمارستان و دستیاران جدید پزشکی خانواده برگزار شد؛  دکترشریعتی ضمن خیرمقدم به دستیاران، درخصوص این رشته تخصصی و رویکرد وزارت بهداشت ودرمان وآموزش پزشکی به  پزشک خانواده و نظام ارجاع سخنرانی و  توضیحات مبسوطی  را در این زمینه بیان کرد.
درادامه دکتر عفت پناه رئیس و معاون آموزشی گروه پزشکی خانواده، از ظرفیتهای آموزشی بیمارستان برای دستیاران صحبت کرد و نقاط قوت آموزشی درمانی  این مرکز را یکی از امتیازات این بیمارستان برای یادگیری دانشجویان پزشکی برشمرد.
درادامه دکتر خیلتاش، معاون پژوهشی گروه پزشکی خانواده، دکتر خاتمی مسئول آموزش دستیاری پزشکی خانواده و دکتر زنده دل معاون آموزشی بیمارستان هرکدام از برنامه های آموزشی پزشکی خانواده در بیمارستان و فعالیتهای پژوهشی برای حاضرین به ارائه مطالبی پرداختند و نکات مهمی را یاد آور شدند.
توضیح اینکه در پایان این جلسه به مناسبت ورود دستیاران پزشکی به مرکز،  با اهدا گل از آنان قدردانی شد و همه در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.
خبروعکس: مهدی صدفی

 

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی