محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

پیام تبریک دکتر حمیدرضا حکمت رئیس و دکتر کامبیز مرادزاده مدیر بیمارستان به مناسبت روز کارمند

دکتر حمیدرضا حکمت رئیس و دکتر کامبیز مرادزاده مدیر بیمارستان با صدور پیامی چهارم شهریور، روز کارمند را به زحمتکشان این عرصه تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، دکتر حمیدرضا حکمت رئیس و دکتر کامبیز مرادزاده مدیر بیمارستان با صدور پیامی چهارم شهریور، روز کارمند را به زحمتکشان این عرصه تبریک گفتند.
متن پیام رئیس بیمارستان به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکرالمخلوق، لم یشكر الخالق
روز کارمند، تجلیل از تلاشگران خستگی ناپذیری است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.
 کار و فعالیت کارمندان، به عنوان عضو فعال جامعه و خدمتگزار ملت، شایسته تقدیر است. ازاین رو، سزاوار است امروز را قدر بدانیم و در بزرگداشت مقام ارزشمند و والای کارمندان کشور بکوشیم.
اينجانب ضمن تبريک اين روز به تمامی کارکنان ارجمند، بویژه کارکنان محترم بیمارستان ضیائیان از درگاه ايزد منان برای شما عزيزان آرزوی بهروزی و سلامتی دارم.
دکتر حمیدرضا حکمت
رئیس بیمارستان

متن پیام مدیر بیمارستان به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
خدا را شاکرم که فرصتی دست داد تا روز کارمند را به همکاران دلسوز و متعهد این بیمارستان تبریک گفته و از خدمات و زحمات ایشان تجلیل کنم.
از آنجایی که داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص، از مهمترین و اثربخش‌ترین الزامات بالندگی و توسعه یک سازمان است، کارکنان با سرلوحه قرار دادن اصل تکریم ارباب رجوع نقش کلیدی خود را در استمرار خدمات مطلوب سازمان به بهترین وجه ایفا می نمایند و مجموع عملکرد این عزیزان در ارتقاء شاخص های بهداشت و درمان هموطنان عزیز میهن اسلامی می باشد.
 بی شک کارکنان و عوامل انسانی سازمان سرمایه های  بنیادی هستند که هر تحول و پیشرفتی توسط آنها  ترسیم و به منصه ظهور می رسد وهر موفقیتی که در بیمارستان ضیائیان به دست آمده است مرهون تشریک مساعی و خرد جمعی همه کارکنان  است.
اینجانب ضمن تبریک روز کارمند به خانواده مرکز آموزشی درمانی ضیائیان موفقیت و بهروزی همگان را از خالق یکتا مسئلت دارم.
دکتر کامبیز مرادزاده
مدیر بیمارستان

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *