محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

پیام تبریک رئیس بیمارستان ضیائیان به مناسبت روز پزشک

دکتر محمد عفت پناه رئیس مرکز آموزشی درمانی ضیائیان به مناسبت ولادت ابوعلی سينا و روز پزشک در پيامي روز پزشک را به جامعه پزشکي کشور، اعضای محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین پزشکان این مرکز تبريک گفت.

دکتر محمد عفت پناه رئیس مرکز آموزشی درمانی ضیائیان به مناسبت ولادت بوعلی  سينا و روز پزشک در پيامي روز پزشک را به جامعه پزشکي کشور، اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین پزشکان این مرکز تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، متن این پيام به شرح زیراست:
فرهنگ غنی ایران اسلامی بزرگ مردانی را تربیت‌کرده است که فروغ علم و اندیشه‌شان در سپهر دانش بشری، راهگشا بوده است و همگان را به همراهی فراخوانده و در سایه‌سار ارزش‌های دینی و آموزه‌های توحیدی، علم را در خدمت انسانیت و رشد فضلیت های اخلاقی قرار داده‌اند.
يکم شهريور، زادروز ولادت دانشمند برجسته و حکيم نامي ايران، شیخ‌الرئیس ابوعلي سينا که به شایستگی روز پزشک نامیده شده است فرصت مغتنمي است تا در اين روز قدردان زحمات خالصانه حافظان سلامت و امنيت روحي جامعه باشيم، پزشکان در سايه حکمت الهي بادم مسيحيايي خود نويدبخش اميد به زندگي و تسکین‌دهنده آلام و رنج بيماران هستند.
بادلی سرشار از احترام و سپاس در سالروز ولادت حکیم پرآوازه مشرق زمین، پزشک و فیلسوف شهیر ایرانی ابوعلی سینا، این فرصت را غنیمت شمرده و این روز را به  همکاران گرانقدر، متعهد و دلسوزم در خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران، اعضای محترم هیات علمی و پزشکان عزیز مرکز آموزشی درمانی ضیائیان تبريک و تهنيت عرض می‌نمایم.
دستان شفابخشتان همیشه پرتوان، دریای دانشتان همیشه بیکران باد.
دکتر محمد عفت پناه
رئیس مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی