محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

پیام تبریک مدیر بیمارستان ضیائیان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

علی هشیار مدیر بیمارستان ضیائیان در پیامی با تجلیل از مقام کارگر، فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه که یادآور زحمت های شبانه روزی کارگران عزیز در سراسر جهان است را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، علی هشیار مدیر بیمارستان ضیائیان در پیامی با تجلیل از مقام کارگر، فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت ماه که یادآور زحمت های شبانه روزی کارگران عزیز در سراسر جهان است را تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
واجبات مسلّم بر هر فرد مؤمن لزوم انجام کار برای تأمین زندگی خود و خانواده است.
کار عبادت است و پیامبر اسلام که بر دست کارگر بوسه می‌زند و در این زمینه می‌فرمایند: عبادت هفت جزء دارد که بافضیلت ترین و ارزشمندترین جزء آن کسب درآمد حلال است.
12 اردیبهشت‌ماه ، فرصتی مغتنم است برای به یاد آوردن زحمات ارزشمندترین و شریف‌ترین آحاد جامعه که بازوان بالنده کشور به سمت رشد و شکوفایی می‌باشند .
بدون شک کارگران سرمایه‌های ارزشمند انسانی و زمینه‌ساز دستیابی به خودکفایی و شکوفایی اقتصادی و صنعتی کشور بشمار می‌روند.
این قشر سازنده و خدوم درواقع بنا به فرمایش مقام معظم رهبری ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور هستند و رکن اساسی توسعه اقتصادی کار و تلاش  مرهون آنان است.
بر خود لازم می‌دانم ضمن عرض خسته نباشید به کلیه زحمتکشان این عرصه، فرارسیدن هفته کار و کارگر را به جامعه کارگری کشورمان به‌خصوص کارگران زحمت‌کش و پرتلاش مرکز آموزشی درمانی ضیائیان که باهمت والای خود در مسیر سربلندی این مرکز گام برمی‌دارند تبریک عرض نموده سلامتی و توفیق روزافزون آنان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
علی هشیار
مدیر بیمارستان ضیائیان

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *