محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

پیام تبریک مدیر بیمارستان ضیائیان به مناسبت نوروز ۱۴۰۰

دکتر کامبیز مراد زاده مدیر بیمارستان ضیائیان در پیامی نوروز باستانی ۱۴۰۰ را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران و کارکنان بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، دکتر کامبیز مراد زاده مدیر بیمارستان ضیائیان در پیامی نوروز باستانی ۱۴۰۰ را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران و کارکنان بیمارستان ضیائیان تبریک گفت.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بنام خدانوروز بزرگترین عیدی است که ایرانیان نسل به نسل از گذشته تا به‌ حال برای فرزندان خود به ارث گذاشته‌اند و به‌عنوان شناسنامه و نماد پیوند افراد و اقوام ایرانی از آن یاد می‌شود.
بهار مبشر زندگی است و خوشا آن که تن و جان را به نسیم روح بخشش سپارد و چشم را به دیدار طلایه داران زیبای سپاهش، غنچه‌ها و جوانه‌ها و سبزه‌های نورسته روشن سازد.
در سالی که گذشت همه ما ازخودگذشتگی‌های بزرگ کادر درمانی کشور در مقابله با ویروس کرونا را دیدیم؛ حال فرصتی است تا از جان تازه بهار طبیعت همت طلبیم و غبار رخوت و سستی از جان بزداییم و با رعایت توصیه‌های بهداشتی و عزم جدی در پرهیز از حضور در اجتماعات مختلف، به فرشتگان مهربان سرزمینمان مدد رسانیم و باری هرچند کوچک از روی شانه‌هایشان برداریم.
خدای سبحان را شاکرم که در سایه الطاف و عنایات بیکرانش ، علیرغم وجود فراز و نشیب‌های فراوان در مواجهه با پاندمی کووید۱۹ با لطف، همت و تلاش شما خوبان توانستیم در سالی که گذشت قدم‌هایی مؤثر و موفق در راستای توسعه و پیشرفت مرکز آموزشی درمانی ضیائیان برداریم.
بر خود لازم می‌دانم فرارسیدن نوروز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران بخصوص همکاران عزیزم در بیمارستان ضیائیان تبریک و شادباش عرض نموده و از درگاه حق‌تعالی برای شما عزیزان سالی سرشار از همدلی، پیروزی، آرامش و سلامتی آرزومندم.
دکتر کامبیز مراد زاده
مدیر بیمارستان ضیائیان

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *