محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

پیام نوروزی رئیس بیمارستان ضیائیان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲

دکتر سعید رضا جمالی مقدم رئیس بیمارستان ضیائیان در پیامی عید باستانی ۱۴۰۲ را به‌تمامی استادان، اعضای محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همه کارکنان مرکز آموزشی درمانی ضیائیان تبریک گفت.

 دکتر سعید رضا جمالی مقدم,

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، متن پیام به شرح زیر است:

سـال جدیـد به قـدوم ماه‌های پرفضیلت شعبان و رمضان آراستـه گشتـه و درختـان به خلعـت نـوروزی قبـای سبـز در برگرفتـه و  کـلاه شکوفــه بر سرنهاده‌اند.
اکنون‌که به مدد لطف لایزال الهی چنین مقدر بود در محضر شما خوبان کسب فیض نمایم و در معیّت شما نازنینان انجام‌وظیفه کنم، سربلند و سرافراز به خود می‌بالم؛ حتی در چنین کوتاه زمانی می‌توان عزّت و عظمت شماها بر بالین بیماران را به‌خوبی دریافت و از چشمان منتظر و نگران آنان به نظاره نشست.
در سالی که همه شما مهربانان با همه کمبودها و ناملایمات، صبورانه بر بالین دردمندان حضور داشتید و به‌دوراز هیاهو و فارغ از جنجال‌های آزاردهنده، دل به ذات حق سپردید و صبورانه جامه‌ی خدمت به تن کردید و لبخند به لب‌های دل‌خستگان نشاندید.
بر خود لازم می‌دانم فرارسیدن عید نوروز را به‌تمامی استادان و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و همه همکارانم در مرکز آموزشی درمانی ضیائیان تبریک و تهنیت عرض نمایم؛ امیدوارم سال ١٤٠٢ سالی پر از خیروبرکت همراه با سلامتی برای همه مردم سرزمین ایران اسلامی باشد.
این دگرگـونی شگرف طبیعـت فرصتـی است برای اندیشیـدن انسـان به عظمت کبـریایی خالق هستی، نو شدن و تجدید حیات تا خویشتن خـویش را از نسیـان و غفلـت رهایی‌ برهانیم.

دکتر سعیدرضا جمالی مقدم
رئیس بیمارستان ضیائیان

مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *