محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

کمیته بحران و بلایا بیمارستان ضیائیان از برگزاری Drill اطفای حریق خبرداد

کمیته بحران و بلایا بیمارستان ضیائیان از برگزاری Drill اطفای حریق در تاریخ 24 تا 26 بهمن‌ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، کمیته بحران و بلایا بیمارستان ضیائیان با حضور دکتر سیامند انوری مدیر بیمارستان، حسین دره چی معاون مدیر، رقیه عابدی مترون بیمارستان و سایر اعضای حاضر در تاریخ 30 دی 94 تشکیل جلسه داد.
در ابتدای جلسه محمد زارعی مسئول خدمات بیمارستان ضیائیان در خصوص کارگاه ارزیابی ایمنی بیمارستان (HSI) و بازدید از این مرکز که از تاریخ 13 تا 15 دی 94 در دانشکده بهداشت و بیمارستان ضیائیان برگزار شد، توضیحاتی ارائه کردند.
سپس موارد زیر موردبحث قرار گرفت: با توجه به سقوط پی‌درپی بیماران در هنگام استفاده از رمپ درمانگاه و عدم امکان اصلاح زاویه شیب رمپ با توجه به کمبود فضا فیزیکی، نسبت به جایگزینی آن با پله اقدام شود.
با توجه نزدیک شدن تاریخ انقضا کپسول آتش‌نشانی در تاریخ 24 تا 26 بهمن Drill اطفای حریق برای همه کارکنان بیمارستان در سه روز متوالی برگزار می‌شود.
در پایان مقرر شد رابط‌های آتش‌نشانی هر بخش در رابطه با آموزش کارکنان تحت امر خود مشارکت بیشتری داشته و تمرین انتخاب نوع کپسول صحیح برای اطفائ آتش و نحوه استفاده از آن کپسول در تمرین عملیاتی محدود برای تمام کارکنان بخش مربوطه آموزش داده شود./ق

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *