محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

کمیته بحران و بلایا در بیمارستان ضیائیان برگزار شد

کمیته بحران و بلایا مرکز آموزشی درمانی ضیائیان در خصوص هیئت‌رئیسه مدیریت اطلاعات ارزیابی ایمنی بیمارستان برای حوادث و بلایا و سایر موضوعات مربوطه تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومي بيمارستان ضيائيان، کمیته بحران و بلایا با حضور دکترسیامند انوری مدیر بیمارستان، رقیه عابدی مدیر خدمات پرستاری و سایر اعضای کمیته در مورد هیئت‌رئیسه مدیریت اطلاعات ارزیابی ایمنی بیمارستان برای حوادث و بلایا و نحوه تکمیل امتیاز ابعاد ایمنی در برابر بلایا در تاریخ 28 بهمن 94 در اتاق مرکز عملیات فوریت‌های بیمارستان (EOC) بیمارستان ضیائیان تشکیل جلسه داد.
در ابتدا دستورالعمل معاونت درمان در خصوص اعلام کد فوریت‌های مامایی و اعضای گروه کد در جلسه قرائت  و مقرر گردید جلسه تخصصی در این خصوص تشکیل گردیده و پیشنهاد‌ها بیمارستان به معاونت درمان ارسال شود.
در ادامه با توجه به سقوط پی‌درپی بیماران در هنگام استفاده از رمپ درمانگاه به دلیل زاویه تند شیب رمپ و با توجه به اینکه هر ورودی دارای اختلاف سطح باید مجهز به رمپ مناسب یا آسانسور باشد مقرر شد در اسرع وقت نسبت به رفع نقص رمپ موجود اقدام گردد.
در پایان در خصوص تکمیل چک‌لیست‌های تهیه‌شده آتش‌نشانی برای هر بخش در برنامه‌ریزی تمرین‌های کمیته بلایا در سال 95 در هر فصل یک تمرین عملیاتی منظور شود و همچنین با توجه به نزدیک شدن به شب چهارشنبه آخر سال در هفته قبل از این شب جلسه کمیته تشکیل و درباره تمهیدات لازم از قبیل تأمین کادر درمانی و غیر درمانی و تجهیزات لازم تصمیم‌گیری شود./ق

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *