محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در بیمارستان ضیائیان

همزمان روز ارتباطات و روابط عمومی دکتر سیامندانوری مدیر بیمارستان ضیائیان و جمعی از کارکنان اداری از واحد روابط عمومی بازدید و با کارمند این واحد دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، 27 اردیبهشت ماه روزی است که در سطح جهانی بعنوان "ارتباطات " نامگذاری شده است. این روز فرصتی ارزنده است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را در سازمانها و دستگاه های مختلف مرور کنیم.
به همین منظور دکتر سیامند انوری مدیر بیمارستان به همراه جمعی از کارکنان اداری به مناسبت روز ارتباطات در تاریخ 27 اردیبهشت ماه، این روز را با حضور گرم و مهربانانه خود در واحد روابط عمومی این بیمارستان به مسئول روابط عمومی تبریک گفت.
در ادامه مدیر بیمارستان ضیائیان نیز ضمن تبریک این روز به فرخنده فرنیا، مسئول روابط روابط عمومی این مرکز اظهار داشت: اطلاع رسانی درست و به موقع، هوشمندانه و هنرمندانه نه تنها موجب شکوفایی و تعالی بیمارستان است، بلکه موجب آگاهی و تعالی مراجعین به بیمارستان می شود.
امید است که در سایه تلاش های مستمر و خلاقانه دلسوزانه و هنرمندانه شما در این دولت تدبیر و امید نشاط اداری و پویایی در این مرکز را شاهد باشیم.
سپس با اهدای یک لوح تقدیر از زحمات فرخنده فرنیا، مسئول روابط روابط عمومی این واحد تقدیر و تشکر نمود./ق

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *