محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

گرامیداشت روز اسنادملی و مدارک پزشکی در مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

به مناسبت روز اسنادملی و مدارک پزشکی رئیس و مدیر بیمارستان با حضور در واحد مدیریت اطلاعات سلامت(مدارک پزشکی) از کارکنان این واحد قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، به مناسبت روز اسناد ملی و مدارک پزشکی دکتر عفت پناه رئیس، علی هشیار مدیر به همراه جمعی از مسئولان بیمارستان روز چهارشنبه 18 اردیبهشت 98 با حضور در واحد مدیریت اطلاعات سلامت (مدارک پزشکی) ضمن گرامیداشت این روز با اهدای گل از کارکنان این واحد قدردانی کردند.
در سازمان های مراقبت سلامت مثل بیمارستان یکی از منابع اصلی اطلاعات مراقبت سلامت، پرونده پزشکی بیمار است و به عنوان مهمترین و غنی ترین منبع اطلاعاتی مطرح است.
پرونده پزشکی بیمار مهم ترین ابزار ذخیره و باز یابی اطلاعات و آنالیز مراقبت های بهداشتی و درمانی است و بیانگر کلیه اطلاعات مربوط به تاریخچه بهداشتی بیمار، بیماری ها، مخاطرات بهداشتی، تشخیص ها، آزمایشات، معاینات، روش های درمانی، سیر بیماری، پاسخ بیمار به درمان، پیگیری و غیره است.
مدارک پزشکی ( Medical Record) عبارت از اوراق و مدارکی است به ضرورت خدمات پزشکی و پیراپزشکی داده شده به بیمار در یک مرکز بهداشتی و درمانی تهیه و برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
خبروعکس: مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی