محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

گرامیداشت روز جهانی بهداشت دست در مرکزآموزشی درمانی ضیائیان

به مناسبت روزجهانی بهداشت دست، واحد کنترل عفونت بیمارستان ضیائیان، کمپینی را با شعار مبارزه با مقاومت آنتی بیوتیکی، از طریق رعایت بهداشت دست در این مرکز برگزار کرد.

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیاییان و به نقل از فریبا امینی سوپروایزر کنترل عفونت بیمارستان ضیائیان، با توجه به اینکه کارکنان درمانی با رعایت بهداشت دست هاسبب کاهش آلودگی می شوند، درهمین راستا بیمارستان ها برای دستیابی به استراتژی رعایت پنج موقعیت بهداشت دست تلاش می کنند تا با آگاهی بیشتر، تغییر نگرش و رفتار نسبت به این اقدام بهداشتی دست یابند.
لذا به مناسبت روز جهانی بهداشت دست برای جلب توجه عمومی و ترویج فرهنگ شستشوی دست و ارتقاء بهداشت دست در بین کارکنان و مراجعین باشعار مبارزه با مقاومت آنتی بیوتیکی، از طریق رعایت بهداشت دست در روز سه شنبه، نوزدهم اردیبهشت 96 در بخش های بالینی این مرکز حضور و به کارکنان پرستاری با اهدا محلول ضدعفونی جیبی،پمفلت آموزشی این روز را گرامی داشتند.
در این بازدید رقیه عابدی مترون، دکتر ناطقی معاون درمان، فاطمه ذبیحی سوپروایزرآموزشی، لیلا مومنی سوپروایزر آموزش سلامت، فریبا امینی سوپروایزر کنترل عفونت، سارا صالحی مسئول بهبود کیفیت و معصومه موسوی کارشناس بهداشت محیط حضور داشتند.

تهیه کننده: