محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

گرامیداشت روز جهانی سالمند در بیمارستان ضیائیان

با حضور گروه طب سالمندی بیمارستان ضیائیان در مراسمی که به مناسبت روز جهانی سالمند برگزار شد، از متخصصان این رشته و تعدادی از مراجعه کنندگان سالمند این مرکز قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان ضیائیان، به مناسبت بزرگداشت روز جهانی سالمند پنجشنبه ۸ مهر ۱۴۰۰ در مراسمی از گروه طب سالمندی بیمارستان متشکل از دکتر زهرا وهابی، دکتر زهرا بدرخواهان، دکتر فاطمه سادات میرزاده و دکتر ریحانه امین الرعایا از اعضای گروه طب سالمندی و گروهی از سالمندان با اهدای گل قدردانی شد.
در همین راستا و در برنامه دوم وبیناری با عنوان تغذیه در سالمندان برگزار شد و دکتر رضوان هاشمی متخصص تغذیه بیمارستان در خصوص نکات مهم و اهمیت تغذیه در سالمندان برای کادر درمان سخنرانی کرد.
 در برنامه سوم کلاسی با موضوع پیشگیری از آلزایمر و مراقبت از بیماران مبتلا به آلزایمر در درمانگاه این مرکز توسط فاطمه صفا پرستار درمانگاه برای مراجعه‌کنندگان برگزار شد.
توضیح اینکه این برنامه‌ها با هماهنگی دکتر کامبیز مرادزاده مدیر بیمارستان و مشارکت لیلا مؤمنی سوپروایزر آموزش سلامت، مریم پورزرندیان مددکار اجتماعی، پروانه خوش‌دل مسئول درمانگاه و جلال فتح‌آبادی سوپروایزر بالینی بیمارستان برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه‌ها صورت پذیرفت
.

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *