محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

گزارش عملکرد پایگاه کنترل فشار خون بیمارستان ضیائیان در هفته گذشته

پایگاه کنترل فشارخون این بیمارستان آمار تعداد افراد مشارکت‌کننده در طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در هفته گذشته را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی ضیائیان، پایگاه کنترل فشارخون این بیمارستان آمار تعداد افراد مشارکت‌کننده در طرح بسیج ملی کنترل فشارخون در هفته گذشته را اعلام کرد.
لیلا مؤمنی سوپروایزر آموزش به بیمار بیمارستان ضیائیان در گفتگو با روابط عمومی این مرکز که روز شنبه ۱ تیر ۹۸ انجام شد تعداد افراد شرکت‌کننده برای ثبت و کنترل فشارخون خود در این مرکز را ۸۵۶ تن اعلام کرد.
وی با توجه به‌ استقبال مراجعه‌کنندگان از این طرح گفت: اگر فشارخون به‌موقع تشخیص داده شود قابل‌کنترل است و برآوردها نشان می‌دهد خیلی از افراد و آحاد جامعه از این مسئله آگاهی ندارند؛ وی در ادامه به کنترل فشارخون افراد جامعه و ثبت آن در سامانه کنترل فشارخون وزارت بهداشت تأکید کرد و گفت: تاکنون طبق آمار هشتصدوپنجاه و شش تن در این مرکز مورد ارزیابی قرار گرفتند و در سامانه وزارت بهداشت به ثبت رسیده است که امیدوارم در هفته‌های آتی با حضور پررنگ‌تر مراجعه‌کنندگان منطقه به این آمار بیفزاییم.
مومنی در ادامه به آمار مراجعه کنندگان امروز شنبه 1 تیر 98 به پایگاه کنترل فشار خون مرکز اشاره کرد و گفت  تعداد 100 تن هم امروز مراجعه کننده داشتیم که تمامی آنها مورد ارزیابی قرار گرفتند.
خبروعکس: مهدی صدفی

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی