محتوای خبری دانشکده بهداشت

آیین آشنایی دانشجویان ورودی جدید دانشکده بهداشت برگزار شد

رئیس دانشکده بهداشت در مراسم آشنایی دانشجویان جدید دانشکده گفت: این دانشکده قدیمی ترین و بزرگترین دانشکده بهداشت کشور است/ سرمایه اجتماعی دانشکده بهداشت مثال زدنی است .

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، یکشنبه 21 مهر 98، آیین آشنایی دانشجویان ورودی جدید دانشکده بهداشت با حضور دکتر علی اکبری ساری رئیس دانشکده، حجت الاسلام میر مجید قریشی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه، دکتر احمدصادقی مشاور معاونت دانشجویی دانشگاه، معاونان و استادان دانشکده و دانشجویان ورودی جدید در دانشکده بهداشت برگزار شد.
در ابتدا دکتر اکبری ساری با خیر مقدم به دانشجویان جدید و تبریک برای آمدن به مقطع بالاتر به دانشجویان گفت: ورود به این دانشکده که قدیمی ترین و بزرگ ترین دانشکده بهداشت کشور است؛ افتخار بالایی است و خوشحالیم که امروز شما را اینجا می بینیم. وی از دکتر الهام شکیبازاده معاون آموزشی و همکاران دانشکده برای برگزاری این مراسم تشکر کرد و با معرفی تاریخچه دانشکده گفت: اینک که بیش از نیم قرن از تاسیس دانشکده بهداشت می گذرد این دانشکده توانسته نقش مهم خود را در کنترل بیماری ها و رسیدن به توسعه پایدار سلامت ایفا کند و در طول چند دهه انسان های بزرگی را برای فعالیت در عرصه سلامت کشور تربیت و آماده کرده و خدمات بزرگی را در توسعه و ارتقای نظام سلامت و شبکه بهداشت کشور ایفا کرده است. 
وی افزود: دانشکده بهداشت دارای سرمایه اجتماعی مثال زدنی است که نمونه ای از این افتخارات، اساتید بزرگی که در دانشکده بودند و هستند است. 
سپس دکتر ساری با نام بردن از اساتیدی چون دکتر ملک افضلی، دکتر محمد، دکتر مصداقی نیا و دکتر فرهود افزود: با گرامیداشت این اساتید ما علم و عالم و ارزش های اخلاقی را پاس می داریم و در انتها سخنانش برای دانشجویان آرزوی موفقیت کرد.  
در ادامه حجت الاسلام قریشی بیانات خود را با تبریک به دانشجویان برای انتخاب دانشکده بهداشت برای تحصیلات تکمیلی آغاز کرد و گفت: این دانشکده سابقه طولانی و درخشانی در حوزه بهداشت دارد و دارای 12 گروه آموزشی است که هر کدام در زمینه ای خاص فعالیت می کنند، دانشجویان در حوزه بهداشت باید سعی کنند با بضاعت خود فراتر از رشته انتخابی اشان مهارت های بیشتری را بیاموزند. وی افزود: با مدیریت بهداشت شروع کنید چرا که انسان مدیر، نیازها را به خوبی ارزیابی، ساماندهی و مدیریت می کندو دانشجوی خوب باید در ابعاد مختلف پرورش پیدا کند تا بتواند در موقعیت های مختلف زندگی هنر مدیریت خود را به نمایش بگذارد. همچنین دانشجویان سعی کنند تا جامعه از علم آن ها بهره بگیرد و این امر با خود شناسی و مدیریت فرد و توجه به ارزش های اخلاقی امکان پذیر است.
در ادامه مراسم، دکتر داریوش فرهود از اساتید پیشکسوت دانشکده برای دانشجویان سخنرانی کرد و رئیس و معاونان دانشکده از وی تقدیر کردند.
سپس با پخش کلیپی از فعالیت های معاونت دانشجویی دانشگاه، دکتر احمد صادقی مشاور معاونت دانشجویی دانشگاه با معرفی خدمات این معاونت گفت: در این دانشکده لازم نیست که معاونت دانشجویی و خدماتش را به تفصیل بیان کنم چرا که دانشکده بهداشت، دانشکده تحصیلات تکمیلی است و شما قطعا در مقاطع پایین تر با کارکرد معاونت دانشجویی آشنایی پیدا کرده اید.  
سپس دکتر امیرحسین تکیان معاون بین الملل دانشکده و عضو هیات علمی گروه علوم مدیریت و اقتصاد بهداشت با اجرای پنلی فعال توجه دانشجویان را به تاثیرگذاری اشان در حیطه سلامت عمومی جلب کرد.
همچنین در پنلی معاونان دانشکده فعالیت معاونت های خود را توضیح دادند.
در انتها خاطره خان جانخانی و ریاض علایی از دانشجویان سال های قبل نکاتی را برای دانشجویان بیان کردند.
خبر: نسیبه جلالوند
عکس: آرزو نادرفر

 

کلمات کلیدی
نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس