محتوای خبری دانشکده بهداشت

افتتاح میز خدمت در دانشکده بهداشت با حضور رئیس دبیرخانه مرکزی، میزخدمت و اتوماسیون اداری دانشگاه

دکتر اکبری ساری، رئیس دانشکده بهداشت در مراسم افتتاح میز خدمت گفت: امیدوارم در آینده بتوانیم بیشتر مراجعات به دانشکده را به صورت الکترونیکی پاسخگو باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، شنبه 25 خرداد 98، با حضور دکتر ترابی رئیس دبیرخانه مرکزی، میزخدمت و اتوماسیون اداری دانشگاه، دکتر اکبری ساری، رئیس دانشکده، دکتر ذاکریان معاون اداری مالی، زمردیان رییس امور اداری، مهندس حسن زاده و مهندس ساریخانی کارشناسان اتوماسیون و IT، جلالوند مسئول روابط عمومی دانشکده، مهندس گل ماهی، مهندس احمدی و مهندس علمی کارشناسان میز خدمت و اتوماسیون اداری دانشگاه نشستی به منظور افتتاح میز خدمت و سپس مراسم افتتاح برگزار شد. 
در ابتدا دکتر ترابی ضمن معرفی همکاران خود به نحوه کارکرد و اهداف دانشگاه از راه اندازی میز خدمت پرداخت و بیان داشت: بیشتر مراجعه های حضوری به دانشکده می تواند از طریق سامانه های الکترونیک طراحی شده موجود و میز خدمت پاسخ داده شود به نحوی که نیاز به حضور فیزیکی افراد نباشد و این می تواند همزمان سرعت پاسخگویی را هم بالا ببرد و به ارتقای سطح و کیفیت خدمات هم کمک می کند. 
وی گفت: دانشگاه در حال آماده سازی توافق نامه سطح خدمات است که این توافق نامه می تواند کیفیت و کمیت خدمات را ارزیابی و مشخص کند. 
 در ادامه رئیس دبیرخانه مرکزی، میزخدمت و اتوماسیون اداری دانشگاه عنوان کرد با الکترونیک کردن خدمات در زمان و هزینه صرفه جویی خواهد شد و ما در دانشگاه تلاش خواهیم کرد که این موضوع در طول زمان در دانشگاه و دانشکده ها توسعه یابد. 
سپس دکتر اکبری ساری نیز ضمن معرفی افراد حاضر در نشست با مهم دانستن خدمات الکترونیک و نقش آن در ارتقای خدمات دهی به مراجعه کنندگان بیان داشت دانشکده بهداشت با توجه به نوع فعالیت هایش و آزمایشگاه های مرجعی که در آن قرار دارد سالانه تعداد زیادی مراجعه کننده از بیرون دارد که بخش اعظمی از آن ها مراجعات به آزمایشگاه ها است و امیدوارم در آینده بتوانیم بیشتر مراجعات به دانشکده را به صورت الکترونیکی پاسخگو باشیم. 
همچنین دکتر ذاکریان به مشکلات و مسائلی که در زمینه راه اندازی و ارائه خدمات الکترونیک در دانشکده وجود داشت پرداخت. 
 در انتها نشست دکتر اکبری ساری از دکتر ترابی به دلیل حمایت ها و تلاش هایش برای تحول و توسعه خدمات الکترونیکی تشکر کرد.
سپس حاضران به محل میزخدمت در دانشکده رفته و به طور رسمی آن را افتتاح کردند. در محل میز خدمت دکتر ترابی توضیحاتی در خصوص این سامانه بیان داشت.  

 

کلمات کلیدی
نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس