محتوای خبری دانشکده بهداشت

بازدید اعضای بورد آموزش بهداشت و ارتقای سلامت از گروه آموزش بهداشت و ارتقا سلامت دانشکده بهداشت

افزایش کیفیت آموزش از اهداف عمده بورد و گروه آموزش بهداشت و ارتقا سلامت در کشور است.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، یکشنبه 6 مهر 97 ، اعضا بورد آموزش بهداشت و ارتقا سلامت از گروه آموزش بهداشت و ارتقا سلامت دانشکده بهداشت بازدید کردند و با اعضا هیات علمی و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا دیدار و گفتگو کردند.
این نشست با حضور دکتر اکبری ساری رییس دانشکده، دکتر الهام شکیبازاده معاون آموزشی دانشکده، دکتر محمد مهدی هزاوه ای و دکتر حمیدالله وردی پور اعضای بورد آموزش بهداشت، دکتر گرمارودی مدیر گروه و سایر اعضا گروه آموزش بهداشت و ارتقا سلامت برگزار شد.
در ابتدا موضوعات مختلف در رابطه با راه های پیشبرد آموزش سلامت و برطرف نمودن موانع پیش رو به تفصیل مورد بحث قرار گرفت و برای ارتقا رشته و کیفیت آموزش، پیشنهاداتی از سوی اساتید حاضر در نشست از جمله شرایط ورودی فراگیران، منابع آزمون، روش انجام آزمون ورودی و ... مطرح شد. همچنین در رابطه با چالش های موجود برای اعضا هیات علمی، فضاهای آموزشی، دانشجویان و طولانی شدن دوره تحصیل بعضی از آن ها، راه کارهایی از سوی اعضا بورد و اعضا گروه ارائه شد و مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه مقرر شد پیگیری های لازم از سوی گروه و همچنین اعضا بورد در راستای رفع موانع و ارتقا همکاری های لازم بین گروه و هیات بورد صورت پذیرد.
همچنین مطرح شد افزایش کیفیت آموزش با توجه به کاهش تعداد دانشجویان پذیرفته شده برای دوره های تحصیلات تکمیلی می تواند از اهداف عمده بورد و گروه آموزش بهداشت و ارتقا سلامت در کشور باشد.
در انتها دکتر هزاوه ای و دکتر الله وردی پور به همراه اعضا هیات علمی گروه با دانشجویان تحصیلات تکمیلی دیدار و گفتگو کردند. 

 

نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس