محتوای خبری دانشکده بهداشت

بازدید اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت

اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت بازدید کردند.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، چهارشنبه 23 آبان 97، اعضا بورد انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی از این گروه در دانشکده بهداشت بازدید و با مدیرگروه و  اعضا هیات علمی آن نشستی را برگزار کردند.
در ابتدای این نشست دکتر مجبعلی، مدیر گروه انگل شناسی و قارچ شناسی پزشکی دانشکده در رابطه با قدمت گروه، تعداد اعضا هیات علمی، دانشجویان در حال تحصیل و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی، ایستگاههای تحقیقاتی و مراکز تحقیقاتی مرتبط با گروه و مسائل پژوهشی نکاتی را یادآوری کرد.
وی تعداد مقالات اساتید در سه سال گذشته را به طور متوسط 2.6 مقاله به ازای هر فرد اعلام کرد. همچنین راجع به تعداد بیماران مراجعه کننده به آزمایشگاه های تخصصی، اهم اقدامات صورت گرفته طی دو سال اخیر، نقاط ضعف و قوت گروه و تهدیدات، برنامه های آینده و ... بیاناتی را ارایه کرد.
در ادامه برخی اساتید و اعضای هیأت بورد به ایراد نکاتی در این رابطه پرداختند و تاکید کردند دانشکده بهداشت از لحاظ جایگاه در بین سایر دانشکده ها از قدیم صدرنشین بوده است و در حال حاضر نیز باید همان انتظار را از آن داشت.
سپس اعضای بورد، جلسه ای خصوصی با دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی تشکیل دادند و در پایان این بازدید نشستی با حضور ریاست دانشکده، دکتر اکبری ساری برگزار شد.

 
نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس