محتوای خبری دانشکده بهداشت

بازدید رییس دانشکده بهداشت به همراه جمعی ازمدیران و اساتید دانشکده از شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

دکتر اکبری ساری گفت: دانشکده بهداشت بیشتر کارکرد آموزشی و پژوهشی دارد و معاونت بهداشت کارکرد اجرایی و همکاری فعال و مستمر این دو می تواند باعث تقویت آن ها شود.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، شنبه 10 آذر 97، دکتر اکبری ساری، رییس دانشکده بهداشت به همراه جمعی از اساتید دانشکده از شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر بازدید کردند.  دکتر اکبری هدف از بازدید را آشنایی بیشتر با شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر و مشکلات جمعیت تحت پوشش این شبکه عنوان کرد و گفت معاونت بهداشت دانشگاه زیرساخت های خوبی فراهم کرده و امیدواریم با تعامل بیشتر بین دانشکده بهداشت و شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر بتوانیم گام های موثری در جهت حل و بروز رسانی مسائل و مشکلات این منطقه برداریم. 
 در ادامه دکتر سلمانی مدیر شبکه بهداشت اسلامشهر ضمن خیرمقدم توضیحاتی در خصوص شبکه بهداشت و جمعیت تحت پوشش آن و ساختار مراکز ارائه کرد.
وی گفت در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت ،بازسازی و نوسازی اغلب واحدهای ارائه خدمات در سطح شهرستان صورت گرفته است. بعضی از این واحدها قابلیت آموزشی شدن و پذیرش دانشجویان  برای گذراندن دوره‌های کارآموزی و کارورزی را دارند.
در ادامه بازدید کنندگان از مرکز بهداشت اسلامشهر، خدمات جامع سلامت باغ فیض و  پایگاه فیروز بهرام بازدید کرده و از نزدیک با واحدها و نحوه ارائه خدمات به اقشار مختلف مردم آشنا شدند
در انتها مدیران و اساتید دانشکده سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کرده و دکتر اکبری ساری با تشکر از دکتر سلمانی و همکاران ایشان بیان داشت دانشکده بهداشت بیشتر کارکرد آموزشی و پژوهشی دارد و معاونت بهداشت کارکرد اجرایی و همکاری فعال و مستمر این دو می تواند باعث تقویت آن ها شود.  
 
نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس