محتوای خبری دانشکده بهداشت

بازدید معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیران این معاونت از آزمایشگاه های دانشکده بهداشت

دکتر اولیایی منش در بازدید از آزمایشگاه های دانشکده بهداشت گفت: پشتوانه علمی ما در معاونت بهداشت، دانشکده بهداشت است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، دوشنبه 21 آذر 1401، دکتر علیرضا اولیایی منش معاون بهداشت دانشگاه، دکتر محمدرضا قیوم زاده معاون اجرایی، دکتر سعید تاملی، قائم مقام و مدیر فنی و دکتر غلامرضا حمزه لو مسئول آزمایشگاه مرجع بهداشت معاونت بهداشت در نشستی با دکتر کاظم ندافی رئیس دانشکده، دکتر معصومه دورقی معاون پژوهشی دانشکده، دکتر عباس استاد تقی زاده معاون اداری مالی دانشکده، دکتر کامیار یغماییان مدیر گروه بهداشت محیط، دکتر محمدرضا منظم مدیر گروه بهداشت حرفه ای و دکتر محمدصادق حسنوند عضو هیئت علمی گروه بهداشت محیط دیدار و گفت و گو کردند.

در این نشست دکتر ندافی با تاکید بر ارائه خدمات و بهره گیری از آزمایشگاه های دانشکده بهداشت گفت: تعداد زیادی از آزمایشگاه های دانشکده در زمره آزمایشگاه های معتمد وزارت بهداشت هستند. بنابراین با توجه به وجود ظرفیت لازم در دانشکده و آزمایشگاه ها امیدوارم بتوانیم با معاونت بهداشت دانشگاه نیز همکاری های بیشتر و نزدیک تری داشته باشیم.

سپس دکتر اولیایی منش با اظهار خشنودی از حضور در دانشکده گفت: ما هنگام حضور در دانشکده بهداشت به نوعی به خانه خودمان می آییم و از این بابت خوشحال هستیم. اینکه از ظرفیت ها و توان یکدیگر آگاه باشیم را باید به فال نیک گرفت چون بیشتر اوقات در یک مجموعه، افراد از توانایی های یکدیگر اطلاع ندارند.

معاون بهداشت دانشگاه افزود: برای افزایش کارایی و جلوگیری از هدر رفت وقت و انرژی سیستم، بهره گرفتن از ظرفیت های موجود بسیار مهم و با ارزش است. نوع روابط ما با دانشکده بهداشت متفاوت و مطلوب است و پشتوانه علمی ما در معاونت بهداشت، دانشکده بهداشت است و اگر در ادواری این نقش کم رنگ شده باید سعی کنیم تا دوباره به این مسیر برگردیم. فعالیت بر اساس مستندات و پایگاه شواهد و داده به عدالت و کارایی در زمینه خدمات کمک خواهد کرد.

در ادامه حاضران بر اساس جدول زمانبندی از آزمایشگاه های دانشکده بازدید کردند.

نسیبه  جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *