محتوای خبری دانشکده بهداشت

برگزاری اولین دوره آموزشی مجازی یاس Youth Against Sexual Violence

اولین دوره آموزشی مجازی یاس Youth Against Sexual Violence درباره شناسایی و مراقبت از خشونت های مبتنی بر جنسیت با مشارکت دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا دانشکده بهداشت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده بهداشت، دوره آموزش دانشجویان و کارکنان نظام سلامت در شناسایی و مدیریت خشونت های مبتنی بر جنسیت 20 مهر تا 6 آبان 1400 با مشارکت دپارتمان سلامت در حوادث و بلایا دانشکده بهداشت برگزار می شود.  
خشونت مبتنی بر جنسیت یکی از معظلات سلامتی است که می‌تواند آثار و تبعات متعددی را به همراه داشته باشد. پیامدهای این نوع خشونت صرفا به فرد خشونت‌دیده و خشونت‌زننده ختم نمی‌شود بلکه معمولا خانواده‌ها و اقوام و حتی قومیت ها را درگیر خود می کند.
درک صحیح موضوع و داشتن دانش و مهارت لازم برای مدیریت این مشکل بهداشتی برای هر فردی که در نظام سلامت فعالیت می کند لازم و ضروری است.
دانشجویان و کارکنان نظام سلامت حتی اگر در این زمینه آموزش دیده باشند، لازم است در دوره های تکمیلی، آموزش های خود را به روز کرده و با آخرین دستاوردهای علمی در این زمینه آشنا شوند.
اولین دوره آموزشی مجازی یاس (Youth Against Sexual Violence) توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن سلامت خانواده ایران و گروه آموزشی موکینو با هدف آموزش به ارائه دهندگان خدمات بهداشتی درمانی درباره شناسایی و مراقبت از خشونت های مبتنی بر جنسیت، براساس فایل راهنمای سازمان جهانی بهداشت و همراه با تمرینات کاربردی که به دو صورت انفرادی و گروهی همراه با بازی های جدی برگزار می شود.
این دوره به صورت یک دوره مجازی آنلاین - آفلاین 17 روزه برگزار خواهد شد. (۵۰۰ دقیقه محتوای اصلی تدریس)
- همراه با متد های بازی وار سازی شده
- همراه با تمرینات کاربردی عملی و بررسی قدم به قدم و آزمون های مرحله به مرحله به تسهیل و تقویت یادگیری کمک می کنند.
- جلسات افتتاحیه و اختتامیه همراه با سخنرانی های مرتبط و دو جلسه کارگاه آنلاین در بستر اسکای روم برگزار خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانید به سایت moocino.ir مراجعه کنید.

 

نسیبه  جلالوند
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند

فایل ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *